četvrtak, 1. listopada 2015.

Make-up: Tip Thursday?


Izvor.

Pozdrav svima!

Od svoje srednje škole pratim različite youtubere u beauty zajednici  i  mnogi među njima obavljaju sjajan posao, međutim, kada bih morala izdvojiti par najdražih,  Tati s kanala GlamLifeGuru bi bila među njima. 

Tati, se na svom kanalu bavi pretežito make up-om, recenziranjem proizvoda dekorative i preparative. Od drogerijskih do high-end brendova.  Ono što se meni kod nje najviše sviđa je Tip Tuesday  serija videa koju je nedavno opet pustila u pogon nakon krače stanke. A danas vam pišem upravo o savjetu koji sam naučila s njenog kanala i koji je doslovno ušao u moju svakodnevnu rutinu. Neka vas ne zbuni naslov, objavljujem post četvrtkom pa nije imalo smisla pisati Tuesday :P
O čemu se radi, pogledajte u nastavku.

Ulje u puderu? Ako ste suhe kože to bi vas na prvu moglo privući a ako ste masnokožac kao ja, vjerojatno vam se diže kosa na glavi od pomisli. I ja sam na prvu tako reagirala, međutim  uvjerila sam se da griješim.   Tati je ovaj video izbacila prije nešto više od tjedan dana i od tada sam počela prakticirati ovaj trik. 

Trik je u tome da pri aplikaciji pudera kada ga izlijete na stražnji dio ruke, nanesete kapljicu ulja do dvije. I lagano kružnim pokretima pomiješate potom nanesete puder kako to i inače radite.







Primijetila sam da se puder puno lakše nanosi, bolje prianja i ostavlja mi bolji efekt od nekih primera.  


Tati savjetuje da ukoliko vam ostane sjajnija T-zona da možete blotati s maramicom, znači lagano prisloniti da papir upije i neće biti nikakvih problema s pretjeranim mašćenjem kože.
Kod mene ni to nije bilo potrebno. Na početku bih izgledala masnije nego inače međutim koža bi jednostavno sve upila, a ostatak je matirao fiksirajući puder u prahu.  Za ovu svrhu, koristila sam Alverde ulje o kojem imam same riječi hvale a možete ih pročitati (ovdje). I u kombinaciji sa različitim puderima koje posjedujem. 


Prije nanošenja.

Odmah nakon nanošenja.

Nakon što je koža upila i s malo fiksirajućeg pudera na T-zoni.

Prvi je bio Revlon Colorstay, u početku me bilo strah da će ulje smanjiti prekrivnu moć i učiniti puder nešto manje dugotrajnim međutim tu problema nije bilo. Prekrivna moć je bila ista ako ne i bolja jer se sve lijepo stapalo s kožom . Čak se nisu više ni pojavljivali suši dijelovi oko usana i brade koje je ovaj puder znao nekada naglasiti.  


Ulje sam koristila i s Maybeline Affinitone I Affinimat puderima te s Wet'n'Wild Coverall puderom i svi su jednako dobro reagirali. 

Tati u videu spominje da postoji mogućnost da vam ovo umanji nastanak masnog filma na licu i sjaja jer je ulje samo po sebi vlaži kožu i ne potiče na stvaranje novog sebuma. Što na kraju i ima smisla te nisam imala problema s pretjeranim mašćenjem t-zone.

Sve u svemu ovo je odličan savjet koji mi je ušao u dnevnu rutinu stoga sam osjećala potrebu podijeliti ga s vama. 

Što kažete? Da li ste ikada probale nešto slično? Koristite li ovakvu metodu aplikacije pudera? I da li ćete probati? 


Za kraj vam savjetujem i da bacite oko na video i na njen kanal  Žena je mrak!

Do idućeg puta, lijep pozdrav!

Xoxo

Vaša, Iv. 

Broj komentara: 6:

  1. Ovo mi ne bi nikad palo na pamet, dosta sam inače bježala od ulja jer sam se bojala da će me još više umastiti ali evo u zadnje vrijeme se polako sprijateljevamo :) Hvala što si ovo podijelila s nama, isprobat ću pa javiti dojmove.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično :) Svakako javi baš me zanima hoće funkcionirati i kod tebe :) :*

      Izbriši
  2. Ja također obožavam Tati, i rijetko koji video propustim! :) gledala sam ovaj, ali sam naravno odustala, jer smatram da bi mi podloga na kraju dana izgledala kaotično. Međutim, kad malo bolje razmislim, možda bi bio dobro s Affinimat-om pošto on strašno isušuje kožu zbog alkohola u sastavu. Baš ću isprobati! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D probaj probaj. Da affinimat i meni nekada zna biti isušjuć ovo mu je dosta pomoglo.

      Izbriši
  3. Potpisujem za ovaj trik! Osobno preferiram pudere koji su "masniji", odnosno imaju kakva plemenita ulja u sastavu. U ovoj eri kad je mat efekt postao toliko popularan zaboravlja se kako pojedini sastojci tih pudera isušuju i u konačnici mogu dovesti do još više problema. Uvijek sam za klasičan finish sa laganim matiranjem pomoću praškastih proizvoda i to samo gdje je stvarno potrebno. Odličan post koji može koristiti mnogima!

    OdgovoriIzbriši