RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU




Krajem osmog mjeseca, hodajući  dm-om oči su mi zapele za novu Ziajinu liniju proizvoda. Privukla me činjenica da Zijaini proizvodi su prirodni i bez štetnih dodataka stoga sam se odlučila probati upravo ovu masku koju ste mogli već vidjeti  mom zadnjem NewIN-u (ovdje). Ukoliko vas zanima kakve je dojmove ostavila na mene i moju kosu, svakako nastavite čitati!



Za početak, ove proizvode sa zasada vidjela samo u dm-u. Trenutno se cijela linija može kupiti po nešto povoljnijoj cijeni. Cijena ove maske je 19.90 kn. A za to ćete dobiti 200ml proizvoda. Standard količina za regeneratore a nešto manja nego tipične Garnierove i L'orealove maske koje dolaze u pakiranju od 300ml. 



Maska je namijenjena jačanju i zaglađivanju suhe i bezlične kose. A evo što obećavaju iz Ziaje ; 


Moram priznati da sam imala visoke kriterije za ovaj proizvod jer Garnier mi je definitivno najdraži brend već godinama i stvarno obožavam njihove maske za kosu. Međutim ova maska me potpuno oborila s nogu. 



Kod prvog otvaranja učiti ćete metalnu folijicu kao zaštitu po kojoj vidite da li je proizvod bio otvaran i koja sprječava razlijevanje maske po poklopcu. Veliki LIKE od mene. Tekstura maske je poprilično rijetka i moram priznati da me to na prvu zabrinulo. Navikla sam da većinom maske koje su dobro funkcionirale na mojoj kosi su bile dosta guste i konkretne teksture. 



Velik dojam na mene je ostavio miris. Meni je fantastičan iako upozoravam podosta je intenzivan. Podsjeća me na nešto iz djetinjstva ali na žalost ne mogu se dosjetiti  o kojem proizvodu je u potpunosti riječ.


Već nakon prvog pranja primijetila sam da mi je kosa predivno mekana a miris se zadržavao  u kosi podosta dugo ali puno blaže nego li u pakiranju. Čak iako je jako rijetke teksture, maska je omekšala i zagladila kosu na fantastičan način. 


Nakon nekog perioda  zaista redovnog korištenja, moram reći da mi je ovo proizvod koji je postao MUST HAVE u mojoj rutini njege kose. Ne otežava ni najmanje kosu, sastojci su dosta dobri i nisu štetni za kosu. Moja izrazito tanka kosa zaista uživa  hidrataciji koju dobije korištenjem ove maske ali nemam onaj osjećaj prevelike zasićenosti kose dužim i čestim korištenjem niti potrebu da prestanem koristiti ovaj proizvod. Također primijetila sam da mi se kosa puno lakše  suši i da je puno više frizz free. 


A za kraj evo sastava: 

Od mene ovaj proizvod ima čistu peticu a idući na shopping listi su svakako šampon i regenerator iz iste linije.  


Jeste li probali nešto iz nove Ziajine linije za kosu? 

Do idućeg puta, lijep pozdrav!
Xoxo
Vaša, Iv!

Primjedbe

   

Preporučeno

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN