RECENZIJA: Wet'n'Wild – MEGAGLO – review


Pozdrav dragi moji! / Hello Gorgeous!
Danas vam donosim recenziju Wet'n'Wild highlightera koji je novi u našim drogerijama! Tijekom prošlog mjeseca i drogerije je stiglo mnoštvo noviteta, a među njima i jedni od najhvaljenijih w'n'w proizvoda, stoga sam morala poseći bar za jednim primjerkom. 
---
Today, we are about to break in another drugstore highlighter form wet'n'wild! 

Highlighter dolazi u nešto čvršćem pakiranju nego li je to uobičajeno za njihove proizvode. Da se razumijemo, nije visokokvalitetno kao neki HIGH END proizvodi ali definitivno se vidi lagani napredak što se pakiranja tiče, i s puderom, i ruževima ali i ovim highlighterom.
---
This product comes in surprisingly better quality package than usual. You can definitely see that they are making some progress, especially with lipsticks and the foundation! 


Količina koju dobijete je  5.4g, a nijansa Precious Petails E321B. Radi se o rosegold nijansi toplog podtona, koja će biti savršena za negdje medium tonove kože, ali može proći i na svjetlijima kakva sam i sama samo nježnijom aplikacijom. 
---
You get 5.4 g of products, and I got the shade Precious Petals E321B. It is rose gold color, that will suit amazingly on any medium skin color, and iff lightly applied on lighter skin as well. 

Naravno, kod ovog proizvoda apsolutno me oduševila činjenica da je ludo pigmentiran, i najmanjim trudom postižete stvarno visoki sjaj. Zbog te tople primjere u nijansi, izgleda vrlo lijepo na koži, zdravo i po meni nikako nije jedan od onih suptilnih highlightera. Ako volite visoki sjaj onda je ovo proizvod za vas, ako ne – bježite glavom bez obzira.
---
The thing I most love about it is definitely pigmentation; it gives you high shine, and looks amazing on the skin! If you like subtle highlighter then this is not for you. 

Već sam radila nekoliko video testiranja i nosila ga u nekoliko videa koje sam snimala kroz ovaj mjesec i mogu reći da u zadnje vrijeme samo za njim i posežem. U videu gdje sam ga testirala tijekom cijelog dana, mogli ste vidjeti da ima stvarno sjajnu trajnost i postojanost. Što mu je veliki plus.
---
I already did full first impression and testing video for this product and I can say that this highlight will not fail you after few hours of wear. It is the same as it is when firstly applied! 


Cjenovno, ovaj higlighter se u pristupačnoj kategoriji 30-40kn.
---
And, it is extremely affordable around 30-40 HRK.

Ako bi mu morala pronaći manu, rekla bi da za izrazito svjetlopute djevojke fali još jedna svijetla nijansa ne toliko toplog podtona poput ove. Sve ostalo je usuđujem se pa reći odlično! 
---
If I had to find only con for this product I would say that extremely pale grills won’t find shade in ours drugstores, I would be amazing to have lighter neutral shade. 

Ovdje pogledajte sastav i swatchewe!  / Here are some swatches!






Kako se vama svidio ovaj highlighter? / How do you like this product?

Cruelty free/ Vegan friendly!*

Xoxo

Ivana

Primjedbe

  1. Divan highlighter! Ja se stalno premišljam hoću li ga uzeti ili ne... strah me da mi ne bi bio pretaman. Ne znam jesi vidjela, ali u SAD-u su nedavno izbacili nekoliko novih nijansi iz ove kolekcije. Nadam se da će uskoro uvesti i kod nas te nijanse! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da da, gledala sam jednu od stranih youtuberica koja je recenzirala cijelu liniju i imaju svijetlijih nijansi bas se nadam da ce s vremenom uvesti i kod nas :))

      Izbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU