FAVORITI – Srpanj 2017- favorites




Pozdrav dragi moji! Novi mjesec je pred nama što znači da je nova mini lista favorita na redu! Stoga možemo odmah krenuti!
Hi Gorgeous! Another month has passed and you know what it means! It is tame for my monthly favorites, so let's get stared!
 


Budući da sam drugom polovicom mjeseca bila na moru, ovi proizvodi su bili nošeni na putovanje sa mnom i dobro korišteni, omiljeni puder mi je bio Catrice puder u pjeni koji na žalost izlazi iz asortimana, ali meni je na ovom putovanju odlično poslužio! Matiranje je prisutno, lako se nanosi i ima solidnu prekrivnu moć, s njim nisam imala potrebe ni za korektorom ni za puderom u prahu.
Last month I was on holiday, so this products were traveling with me and been used so much! First one is CATRICE mousse foundation which mattified, covers and apples effortlessly. It was amazing for traveling. 



Omiljeni lakić koji je izdržao cijelo ljetovanje, je Maybelline COLOR SHOW lak u nijansi 130. Radi se o više bijelom prozirnom laku ali s 3 sloja je dao puno prekrivanje i tijekom cijelog ljetovanja nije se micao doslovno s prstića na nogama
Favorite nail polish had to be Maybelline COLOR SHOW in the shade130, amazing white polish that lasted all vacation an swimming every day! 



Novost u njezi lica od prošlog mjeseca je svakako i ova četkica za umivanje o kojoj neću puno jer će vas kroz narednih nekoliko tjedana očekivati detaljna recenzija, za sada, dovoljno me oborila s nogu da se nađe u favoritima!
A newbie in my skincare routine is this face brush that i completely fell in love with and will do a full review.



Nivea Hairmilk linija i ja se nismo baš kliknule kad sam probala njihov šampon, ali nakon što su izbacili nekoliko verzija, za različite tipove kose, odlučila sam dati šansu ovom regeneratoru u spreju, odličan je i na moru je bio pravi life-saver!
I wasn’t very pleased with NIVEA hair milk line before, but this leave in conditioner is amazing! Loved it on my trip! 



I za kraj BYPHASSE losion od mene ima čistu peticu! Cjenovno pristupačan, odličan sistem istiskivanja na pumpicu, predivan miris, nemasna tekstura koja kožu ostavlja baršunastom i odličan za prije i poslije brijanja, jednostavno je zaslužio mjesto u ovim favoritima!
Last but not least is BYPHASSE body lotion that firmed! I loved how it smells, make my skin smooth. The pump is very handy and price is more than amazing! 


I to je to od mojih omiljenih, jeste li što probali od ovih proizvoda i sami?
That was all from mine favorites! Have you tried any of this goodies?
Xoxo
Ivana

Primjedbe

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN