Ljetna manikura – Summer nail edition



Pozdrav dragi moji! Danas vam donosim tip posta koji već dugo niste čitali na mom blogu a radi se o manikuri. Moram priznati da su moji nokti proteklih godinu dana bili manje-više u dosadnim izdanjima (bar za mene) stoga i nisam previše pisala o njima. Međutim kako se bliži odlazak na more, testirala sam jednu manikuru koja je na mojim noktima izdržala punih tjedan dana stoga je vrijeme da s vama podijelim kako sam uredila ove malce! 

Hello everyone! Today I'm doing type of blog post that you haven't seen for a while, and I'm talking about nail art! My nails for the past year or so, have been boring and same color all the time, but today I thought to have a little fun and try a perfect summer manicure! Keep reading to see how to DIY these cute and long-lasting nails!


Što ćete trebati? / What will you need?
Za ovu manikuru koristila sam Mr.Nail bazni lak a kasnije i kao top coat jer me essence ultimate gloss izdao ( čitaj u rekordnom roku postao gust i ljepljiv i upropaštavao je pečat na noktima). Od boja, sam koristila pretežito Essenceove dvije nijanse plave boje, kao i flormar metalik zeleni lak, u principu nije bitno koje su nijanse, možete sami odabrati što vam više paše, a budući da nisam htjela da se nokti previše stope u jednu nijansu koristila sam i Gabrini 3D narančastu za više dimenzije.

For base coat I used Mr. Nail which I used as well as topcoat later on. For the colors I used essence gel polish blue shades, Flormar green metallic nail polish and lastly Gabrini vibrant orange for a pop of color.

Naravno, AVEO odstranjivač laka je must za čišćenje pogrešaka, pribora kao i viša pečata s kutikule, također trebat ćete i spužvicu, ja koristim NYX spužvicu koja mi je tada bila pri ruci – za lagani ombre efekt s nijansama i naravno pločica s pečatima ( na žalost više nemam e-bay link i set za pečatiranje OVDJE.
 
Of course AVEO nail polish remover is total must have, NYX makeup sponge (for creating ombre effect) and stamping set LINK.

Priprema/Preparation
Nokte sam pripremila tako da sam skinula stari lak i lagano zaoblila rubove kako bi obnovila oblik nokta, te nanijela MR. nail kao bazu, nakon što se baza posušila nanijela sam svjetliju plavu nijansu na cijeli nokat i pričekala da se sve skupa osuši.

To prepare nails, make sure you removed all of the old polish, and file nail edges just to make sure that shape of your nail is what you like. Then apply base coat and base blue color nailpolish and let it dry completely.

OMBRE
Pomoću spužvice sam lagano pomiješala tri boje, zeleno tamno plavu i narančastu i u nepravilnom obliku nanijela na nokat, pokušala sam biti što neurednija jer sam htjela postići efekt odsjaja nokta.

Using makeup sponge, create a messy ombre not following any pattern just dabbing to create texture.

PEČATIRANJE / STAMPING
Na kraju sam pomoću bijelog essence baznog laka i seta za pečatiranje napravila pečat ljuskica na noktima i sve prešla još jednom Mr. nail lakom.

At the end I used essence white polish to stamp scales pattern on nails and then sealed it with top coat!

Failovi? / Fails?
Kako sam radila ovu manikuru prvi put, definitivno su mi nokti neki ispali preuredni neki previše random tako da kod nanošenja nijansi sa spužvicom budite oprezni, kod pečatiranja, se dogodilo da sam prešla nokte s essence top coatom koji se posušio i počeo razmazivati pečat stoga su neki nokti malo „mutni“ budite sigurni da koristite izdašnu količinu laka i naravno da je još uvijek u „tekućem“ stanju haha!

Since I've been doing this manicure for the first time, it ended looking a bit flimsy, as well as first topcoat that I used totaly smeared my stamp on few nails. But other than that I was completely happy how it did turned out. How do you like it?

Sve u svemu zadovoljna sam kako su ispali a trajnost im je bila 6-7 dana bez micanja! Što je i više nego savršeno.

Evo završnih rezultata! Kako vam se sviđaju?


Xoxo
Ivana

Primjedbe

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU