Recenzija: Balea Aqua EYE ROLL-ON




Pozdrav dragi moji!
Danas na redu je kratka recenzija jednog od mojih prošlomjesečnih favorita a radi se o  Baleinom okoloočnom roll-onu.


Ovu kremicu sam kupila prije mjesec dana. Užasno me mučila iritacija na sve živo u tom trenutku i odlučila sam promijeniti tada staru kremu za okoločno područje jer sam ju imala stvarno dugo a iritacije na očima su mi dolazile do izražaja baš nakon korištenja. Uzela sam Aqua verziju jer sam htjela nešto hidratantno a lagano za ljetno razdoblje. Ovaj roll-on možete pronaći u svim dm-ovim drogerijama i dosta je dugo već dio asortimana i Aqua linije iz koje sam već probala i serum i kremu. Cijena mu je 20-tak kuna za standardnu količinu od 15 mililitara. 

A evo i sastava. 

No da pređemo na ono što je bitno a to je kako se pokazao kod mene! Prvi i jedan od velikih pluseva je činjenica da se radi o roll-on tipu pakiranja proizvoda a sam taj koncept s kuglicom je jako osvježavajući, nema ništa bolje nego na umorne oči nanijeti ovu kremicu. 

Što se hidratacije tiče, ona je solidna, ne primjećujem neki ultra spektakularni efekt, ali nemam problema s isušenim okoločnim područjem  tijekom korištenja ove kremice.
Dosta je lagana, pa tako ne iritira moje oči, ne izaziva suzenje, te jako lijepo funkcionira prije šminkanja kao hidratantna podloga na tom osjetljivom području.  Tijekom ovog perioda korištenja, mogu reći da je ova kremica za mene dobila vrlo dobru ocijenu. Solidna je,  izrazito pristupačne cijene te vrlo zanimljivog pakiranja. 

Jeste li probale ovaj proizvod i kako se pokazao kod vas?
Xoxo
Ivana

Primjedbe

  1. Meni je Balein Aqua serum hit za kožu, a koristim ga kao i primer prije šminkanja. Moram si nabaviti i ovu kremicu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ga imala isto već nekoliko puta i zaista je jako dobar. Posebno mi paše za vrijeme ljeta jer je lagan a opet hidratizira <3

      Izbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN