Favoriti Svibnja 2017




Pozdrav dragi moji!
Još jedan mjesec je iza nas, za mene posebno stresan i naporan, iskreno jedva sam čekala da prođe. Naime prošli tjedan nisam pisala a razlog tome su bili ispiti i poprilično dinamičan tempo a s druge strane, kratko sam putovala u posjet obitelji i definitivno sam uzela i predah od bloga. Ovaj post koji čitate je 199 na mom blogu! I konačno smo nadomak one okrugle divne brojke od 200. Danas vam pišem jedan standardni post na mom blogu a to su apsolutni hit proizvodi prošlog mjeseca u osnovnih pet kategorija. Stoga, možemo pogledati koji su proizvodi i zašto odnijeli tu titulu prošli mjesec!
 
Među jednima od najkorišteniji u dekorativnoj kozmetici jer upravo Rimmel Stay Matte puder, ovo nije prvi put da sam probala ovaj proizvod, imala sam ga prije nešto više od 2 godine, ali sad sam mu se odlučila vratiti i prezadovoljna sam. Mogu reći da je čak i nadmašio moj favorit Catrice puder koji sam dugo dugo koristila. 


Do njega se nalazi ova okoloočna kremica od Balee za koju pripremam detaljnu recenziju krajem ovog tjedna tako da ako vas zanima zašto je završila ovdje, pratite moj blog! 


Catrice je izašao s potpuno novim arsenalom lakova za nokte te me na prvu privuklo zaista fenomenalno pakiranje, izgleda luksuzno i divno dizajnirano, a poklopac se skida tako da četkicu držite na puno manjoj i praktičnijoj dršci dok lakirate, zaista odlična ideja. Ovi lakovi obećavaju dugotrajan efekt, a ja sam ga isprobala i jako mi se svidio ovaj metalik duochrome efekt. Ako želite da napravim test izdržljivosti svakako mi pišite. 

Apsolutno iznenađenje je i L'oreal krema za kosu iz linije Extraordinry Oil. Uzela sam cijelu liniju i definitivno ostala iznenađena koliko ova krema moju kosu čini ljepšom i podatnijom, posebice sada kad je toplo i kad kosu sušim prirodnim putem puno češće nego zimi. 

I za kraj, pod kožu mi se uvukao i ova Bourjois dezodorans,  moram reći da mi je ovo prvi dezić iz Bourjois kolekcije a privukao me zaista divan zaigrani cvjetni miris. Ne ostavlja mrlje na odjeći i dobro kontrolira znojenje, tako da je definitivno odnio pobjedu za ovaj mjesec!

Što ste vi koristili ovaj mjesec i jeste li otkrili kakve nove a dobre proizvode?
Xoxo
Vaša Iv.

Primjedbe

   

Preporučeno

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU