Top10 pristupačnih kistova za Make-up




Pozdrav dragi moji! Danas vam donosim post o mojim kistovima koje koristim svakodnevno, pakiram na sva putovanja sa mnom i ukratko rečeno, ne mogu zamisliti šminkanje bez njih. Najbolje od svega je činjenica da su kistovi dosta pristupačni cijenom pa ako vas zanima više, nastavite čitati.




Započet ćemo s malom hrpicom kistova s desna na lijevo. Prvi je mali kosi essence kist koji možete pronaći u svim našim drogerijama, a radi se o preciznom kistu za tuš. Zaista je jedan od najtanjih i najpreciznijih koji se mogu pronaći a funkcionira odlično za obrve, i eyeliner. Drugi je nešto deblji i konkretniji također essenceov koji sam kupila iz čiste znatiželje misleći da baš i neće funkcionirati za obrve jer je dosta debeljuškast, ali sam se prevarila. Ovaj mališan olakšava popunjavanje obrva i ubrzava sam proces tri puta. Jednostavno ne mogu zamisliti popunjavanje obrva bez njega.

e-bay je odličan izvor kistova za makeup, tako da ostatak ekipe je naručen upravo od tamo. Dva ljubičasta kista, za blendanje sjenila su moji apsolutni favoriti, izgledaju poput Real Techniques kistova, a oba su namijenjena blendanju, jedan je sitniji a drugi je plosnatiji ali dovoljno su mali da lijepo pristaju u pregib oka. Cijena im je oko 1 dolara, a ovaj manji je došao iz cijelog seta kistova koji možete pronaći OVDJE, cijena seta je 5-6$. Zadnji je plosnati kist tvrdim dlačicama, a ja ga koristim za nanošenje korektora na nepravilnosti na licu. Koštao je oko 1 dolara.

Na eBayu se nalazi dosta verzija koje su izgledom jako slične Real Techniques kistovima, prvi je ovaj stepenasti kistić koji je odličan za nanošenje bronzera, zaista obavlja odličan posao i kad nemam vremena za neke velike konture, ovaj to s bronzerom napravi vrlo brzo i bez previše muke.

Iz istog spomenutog seta iznad su i ova dva kista, narančasti koristim za tekuće pudere i odličan je u tome, dok ovaj s roza drškom je idealan za puder u prahu i fiksiranje lica.

Desni kist je također iz istog seta a savršen je upravo za highlight.

Ecotools kistić je jedan od najstarijih u mojoj kolekciji i mogu reći da ga imam preko 4-5 godina. To je ujedno i prvi kist koji sam kupila. Naručen je s eBay-a kao fake verzija, međutim po kvaliteti rekla bi da su puno skuplji i jako slični originalu. Ja ga koristim za rumenilo jer mu je oblik savršen za to, a može se koristiti i za bronzer, puder u prahu, a u jednom trenutku je bio namijenjen za nanošenje tekućeg pudera što je čak i dosta dobro odrađivao kad se radilo o jako tekućem puderu

To je to od mojih top 10 najdražih kistova. Odakle vi kupujete svoje kistove, i jeste li probali neke od ovih koje ja obožavam?

LINKOVI: 

SET: LINK
Kist za blendanje: LINK

Xoxo
Vaša Iv.

Primjedbe

  1. ebay je zakon. I ja imam kistove s eBaya.
    Jessup kistove obožavam. Kao i Essence.

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam zeleni kosi essence kistić i odlican je. Kupila sam ga prije 2 godine i u odlicnom je stanju a koristim ga svakodnevno iskljucivo za eyeliner jer izvlaci najtanju liniju i imam samo rijeci pohvale za njega :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN