NewIN: Svibanj 2017



Pozdrav dragi moji! Danas vam donosim mali newIN proizvoda koji su se nakupili kod mene proteklih mjesec dana.  Ima nešto dekorative i ostatak preparative, stoga nastavite čitati! 



Prvo, u moju kolekciju je  ušetao  novi trio za podlogu, FITme! Puder koji sam recenzirala OVDJE, Catrice kamuflaža novo pakiranje koja ima svoju recenziju OVDJE i Rimmel Stay Matte puder u kamenu koji još čeka svoje dojmove. 

U posljednjim favoritima sam  već spomenula ovu odličnu micelarnu od Balee a nedavno sam i promijenila okoloočnu kremicu, moram reći da sam izbjegavala ovaj rollon od Balee ali jako sam zadovoljna sad kad ga imam i koristim. 

Konačno je u drogerije došlo i veliko pakiranje moje omiljene BIOBAZA kremice, a uz nju se nalazi neizostavni  gel za brijanje iz Müllera, koji predivno miriše i jako dobro obavlja posao. 

Kupljen je i Garnierov šampon sa ekstraktom krastavca ali vrlo brzo sam primijetila da mi kosa baš ne reagira najsretnije na njega, stoga ću ga prenamijeniti za pranje kistova. 

I zadnja u ovom postu je Himalaya Clarina  maska za lice koja čeka svoju recenziju krajem tjedna! 

Što ste vi kupovali ovaj mjesec i zanimaju li vas neki proizvodi posebno? 

Xoxo
Iv.

Primjedbe

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN