RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN




Pozdrav dragi moji!
Za kraj ovog mjeseca donosim vam još jednu kratku recenziju odjeće s on-line butika Manzara. Ako me pratite vidjeli ste da smo već surađivali, a ovaj put vam donosim recenziju dvije haljine koje sam primila od njih. Ako vas zanima kvaliteta, veličine i brzina dostave, nastavite čitati.
 

Prva je bijela čipkasta haljina. Cijena joj je oko 200 kuna, a na stranici ju možete pronaći na sljedećem LINK-u. Privuklo me to što se radi o čipki i što je gornji dio proziran. Uz bijeli grudnjak kao na slici jako efektivno izgleda a haljina stoji kao salivena. Što se veličina tiče ovu haljinu sam uzela u veličini M i nisam ni malo pogriješila.

Sama čipka je dosta delikatna i osjetljiva i rekla bi da treba oprez pri rukovanju s njom, u principu dosta je puna sitnih detalja i mislim da zbog toga treba paziti. Kako stoji na meni možete pogledati na slikama ispod.




Druga haljina je definitivno puno izazovnija varijanta. Uzela sam istu veličinu kao i prethodne, ali mislim da ne bi pogriješila n s veličinom S jer gornji dio haljine mi je nešto mrvicu veliki što se može lako riješiti s 2-3 šava.

Jedina zamjerka ovoj haljini je to što se zaista teško zakopčava ovratnik tako da ju sama ne mogu obući. Materijal je solidan, a haljina kao i prethodna pristaje lijepo uz tijelo.


Cijena joj je oko 150 kuna a može se pronaći na ovo LINK-u


Što se veličina i materijala tiče poprilično sam zadovoljna. Dostava je trajala oko tjedan dana. S tim da je druga haljina nešto kasnila u odnosu na prvu. Ali uzmimo u obzir da su u tom periodu bili Uskršnji praznici.

Što se konačne ocijene ove web trgovine tiče, mogu reći da je vrlo dobra. Dobit ćete ono što i platite, a haljine su onakve kakve su i na fotografijama.

Što vi kažete? Jeste li već naručivale s ove web trgovine i kakva su vaša iskustva?
Xoxo
Vaša Iv.

Primjedbe

  1. Ja sam prosle godine kupila haljinu za rođendan i kada je stigla bila sam totalno razocarana, gornji dio je donekle bio ok a donji katastrofa, materijal kao da je od najlona, tanak i proziran, oko 150 kn sam platila i to nije bilo za nista drugo nego za baciti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je nažalost uvijek rizik kod kupovine online. Crnu haljinu sam ciljano uzela da vidim bas kakav materijal ce doći i ovaj put je čisto OK. Ali da dok ne stigne na adresu nikad ne znaš što očekivati :/

      Izbriši
    2. Danas su mi stigle njihove sportske tajice i totalno sam razočarana, materijal je nekvalitetan, način na koji se sašivene kao da su se djeca igrala. Vjerujte mi da sam znala nikada ih ne bih naručila. Nema sanse da u njima odem u gym jer se bojim da bi šav negdje popustio koliko je sve "klimavo", a dvije bijele crte na desnoj nozi nisu spojene u ravnini već svaka visi na svoju stranu....

      Izbriši
  2. Naručila sam dva kombinezona i jednu haljini i prezadovoljna sam, materijal je uredu i brojevi su ok, sve je onako kako je navedeno u mjerama..... 😃

    OdgovoriIzbriši
  3. Katastrofa. Nikad više. Niti mi veličina odgovara niti sam dobila što sam vidjela
    Nema veze svezom. 400 kuna otišlo u smeće.Nika više.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima li netko odgovor na tu aljkavost?

      Izbriši
    2. Ja naručila 4 haljine i sve vratila. Katastrofa, ni nalik onima na slici. Materijali čisti najlon. Na jednoj prešla boja na bijeli dio haljine.
      Nikad više Manzara!!

      Izbriši
  4. Kupila sam ' prekrasnu haljinu ' Cyrilla siva. Prekrasna je na slici, lepršava i lijepo pada ali ne vidi se duljina. Odmah mi se jako svidjela. Kada je stigla to je bilo nešto sasvim drugo nego na slici. Haljina je kao kuta, ravna bez kroja, nema onih lijepih nabora i prekratka, ni haljina ni tunika. Razočarana sam, biti će dosta prepravka.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU