VELIKI NYX Face Awards NewIN - TOP20




Pozdrav dragi moji!
Ako me pratite, onda znate da sam prošla u ovogodišnji top 20 u NYX Face Awards natječaju. Sam prolazak je bio veliko iznenađenje, a ovaj paketić koji vam danas pokazujem predivna nagrada za to. Stoga bacimo oko što sam to dobila! Stvarčica ima zasigurno jako puno, i planiram raditi recenzije za pojedine proizvode.


Jako su me razveselili ruževi u ovom paketu. A pronašli su se tri ruža iz kolekcije WICKED Lippe, Lip Lingerie i soft matte lip cream.

A od olovki su me dočekale bijela jumbo pencil, dvije olovke za oči i jedan lip-liner.

Paleta korektora me jako iznenadila i već je svakodnevno korištena proteklih nekoliko dana. A ovdje su još DuoChromatic puder i nyx spužvice.


HD puder u prahu je čisto iznenađenje i zaista je odličan. Osim toga u paketu se pronašao i glitter primer koji sam već dugo htjela.


Za potrebe transformacije u paketu se našla i bijela boja za tijelo i ice. Kao i Emulzija za posvjetljivanje pudera koja je isprobana samo jednom i zaista funkcionira. Te mineralni puder.



U paketu su se još pronašli mono sjenilo Enchanté, Wicked trepavice, te njihovi brow pomade i pigmenti i glitter.

Zadnje ovdje je Vivid Brights tuš koji sam sama kupila jer sam zaista htjela probati njihove tuševe u boji stoga sam odlučila ga uključiti u ovaj NewIN.

Pišite mi što ste probali već od NYX-a i što vas prvo zanima.


Xoxox
Ivana

Primjedbe

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN