Top kupaći kostimi : MANZARA - ljeto 2017



Pozdrav dragi moji! 

 Ljeto nam se polako ali sigurno približava. Istina je da smo svi još ušuškani u tople kombinacije posebice tijekom posljednjih nekoliko dana, ali neke od nas zasigurno već polako padaju na pamet; plaža, more, kupaći kostimi...i sve što ide uz to. Moram priznati da sam bila oduševljena kad je  online web trgovina MANZARA predložila još jednu suradnju, i odmah sam se bacila na posao. Pogledajte što je meni zapalo za oko. A tiče se njihove ponude kupaćih kostima.

Kad sam zavirila na ponudu stranice, bila sam oduševljena, jer zaista imaju dosta stilova koje često viđam po internetu i raznim stranicama koje pratim. Od prošle godine sam se malo više počela zanimati i za jednodijelne kupaće kostime, jer posebice posljednjih dvije tri godine više nikako nisu dosadni i ima modela koji su profinjeni i posebno zanimljivi, evo koji se meni sviđaju: 


KUPAĆI KOSTIM JAMINA bijeli LINK  

I crna verzija, LINK  

Cijena ovih kostima je 179,00kn. A mene su privukli jer kombiniraju klasičan izgled kostima s vezicom na poprsju.  Privukla me još i ova plava verzija s kombinacijom prozirnog-čipkastog materijala. 







Nešto izazovnija varijanta je ovaj kupaći kostim koji kombinira jednodijelni kupaći kostim ali ne s prevelikim prekrivanjem. Uzorak je zaista upečatljiv i na preplanulu put mislim da bi odlično stajao.

TERIKA LINK





Crna boja je oduvijek bila sigurna zona, upravo zato mi je sljedeći kostim izuzetno lijep, poprilično je klasičan, a opet izrezani dijelovi na gaćicama ga čine dosta jedinstvenim.


Estilla, LINK 179,00kn 

I na sličnu shemu samo s različitim gornjim dijelom;

 BRIDENA LINK  169,00 kn 




Brazilian cut gaćice su se također sve više počele pojavljivati u ponudi, i mene privlači prvenstveno zanimljiv uzorak i gornji dio, iako priznajem ne znam da li bi bila dovoljno hrabra nositi ovakav kroj gaćica. 

LINK 209,00kn 



I GRITA 167,00kn LINK


Kako su se vama svidjeli ovi kupaći kostimi

Na stranici MANZARA možete pronaći cijelokupnu ponudu koja je šarolika i za svakog se može pronaći po nešto, stoga slobodno kliknite na jednu od podebljanih riječi jer se tu nalazi link koji vas vodi direktno na njihovu stranicu.   


Do idućeg puta, šaljem vam puno pozdrava! 

xoxo, IV. 

*post izrađen u suradnji s MANZARA web trgovinom.

 


Primjedbe

   

Preporučeno

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU