RoseGal: Recenzija - Lace Dresses - Čipkaste Haljine





Pozdrav dragi moji! Prije nešto više od mjesec i pol. Imala sam priliku surađivati s RoseGal web stranicom, u zamjenu za tu suradnju dobila sam kupon koji sam iskoristila na dvije haljine. Nisam još imala priliku naručivati s ove stranice stoga me zaista interesiralo kakva je doista kvaliteta njihove robe te kakva je usluga dostave. Evo što sam naručila.

 U tom trenutku sam bila u fazi čipkastih haljina, stoga se prva u košarici našla crna A-line haljina. Možete ju pronaći na ovom link-u cijena joj je trenutno nešto malo manje od 28$ što pretvoreno kune iznosi 190 kuna.


Moram reći da sam poprilično iznenađena kvalitetom ove haljine. Čipka je doista konkretna, ima kvalitetnu podstavu, veličina koju sam uzela je M, što mi jako dobro odgovara, a jedino što bi možda promijenila na njoj je to da je možda mrvicu duža. Ovako je dosta mini i s obzirom na to da se radi o lepršavoj haljini treba se biti malo oprezniji.


Rukavi su bez podstave, te se lagano šire i izgledaju jako elegantno. Haljina se zakopčava na klasičan patent na leđima koji se zapravo i ne vidi kada je zatvoren. Detaljne fotografije pogledajte ispod. I kako stoji na meni.




Druga haljina je Bijela čipkasta naručena sa ovog LINK-a a njena cijena je oko 20 dolara, odnosno 130-tak kuna. Naručena je u veličini S što mi također paše. Imala sam namjeru uzeti M ali nije bila dostupna ta veličina ali mislim da bi s većom promašila.

Ova haljina je nešto lošije kvalitete što se podstave tiče. Te nekim dijelom je i prozirna. Ja se osobno ne bi ju usudila nositi, ali mislim da nadodavanje jednog sloja podstave još bi riješilo problem. Bar na ovom donjem dijelu suknje koji mi zapravo i jedini smeta što je proziran.

Sama haljina po sebi da nema tu manu bila bi savršena za ljetno proljetno razdoblje koje nam dolazi i vjerujem da ne bi izlazila iz nje. Evo detaljnijih fotografija.





Što se same narudžbe tiče, jedina zamjerka je jako spora dostava preko mjesec dana. Kvaliteta robe je dobra, neka više druga manje, ali u principu usudila bi se naručiti opet s ove stranice. Kako se vama čine haljine i imate li iskustva s RoseGalom?

Xoxo Iv.

Primjedbe

  1. U posljednje vrijeme su bas nesto spori sto se dostave tice, prije su mi narudzbe od njih znale doci i za 10 dana :(
    A haljine su obje divne, i da.. i ja imam problema nekad s tom duzinom haljina uvijek bi da je barem jos mrvicu duza haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha :D pa da mjesec dana je zaista dugo. Ne znam zbog čega je tako :/

      Izbriši
  2. Zdravo mila.Rosegal mi je ponudio robu u vrijednosti od 100$ koju bih kasnije trebala reklamirati na instagram profilu.Zanima me tvoje misljenje s obzirom da vidim da ste vec suradjivali i koliko je to sve sigurno? Unaprijed hvala

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU