RECENZIJA: GARNIER Wunder Butter Maska za kosu




Dragi moji, došao je još jedan početak vikenda, a to znači da je vrijeme za post! Danas sam provela dan snimajući i radeći manje-više svakakve zaostatke tako da ovaj post ide puno kasnije nego li sam to planirala, ali ipak je tu! Pišem vam o još jednoj Garnier maski za kosu.



Ako me već pratite neko vrijeme, onda vjerujem da ste primijetili da u svojoj rutini uvijek imam uključenu neku masku za kosu, i najčešće biram maske od Garniera, i to iz dva osnovna razloga. Prvo, cjenovno su pristupačne, a drugo omjer kvalitete i cijene je fantastičan.

Prije više od mjesec dana u Mulleru je bila akcija na cijeli Garnierov asortiman, jer mijenjaju pakiranje svojih proizvoda, i upravo tada sam ugrabila ovu masku. Radi se o WUNDER BUTTER maski, iz istoimene linije koju možete za sada pronaći samo u Müllerima. Cijena joj je nešto viša nego kod drugih maski oko 39 kuna, a razlog tome je i veća količina. Pakiranje ove maske sadrži 400 mililitara.

Ova maska je namijenjena suhoj i jako oštećenoj kosi, te sadržava čak tri vrste ulja: ulje makadamije, oraha i jojobe.

Na pakiranju piše da se može koristiti dvostruko, pod tušem i nakon tuša bez ispiranja. Mora priznati da ju nisam probala a ovaj drugi način jer jednostavno nije bilo potrebe. Maska sama po sebi radi odličan posao. Jako je gusta i konkretna. Miriše mliječno predivno te kosu ostavlja lepršavom.

Iz početka sam ju koristila pri svakom pranju i dosta je pasala mojoj kosi, iako nakon mjesec dana korištenja, trebala sam laganiji regenerator jer mi kosa više jednostavno nije trebala toliko intenzivan tretman. Sada ju obavezno koristim na tjedno bazi bar jednom, i mogu reći da je doista hidratizirajuća bomba za moju kosu.

Ako ste u potrazi za novom maskom za kosu koja zaista djeluje, preporučujem vam ovaj skriveni dragulj iz Müllera. Mislim da će odlično odgovarati curama s jako suhom kosom.

Jeste li probali ovaj proizvod, kako se vama činio?
Xoxo
Vaša Iv.

Primjedbe

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN