RECENZIJA: essence noviteti super precise tuš & kist za obrve




Pozdrav drage moje, za kraj ovog tjedna donosim vam recenzije dva proizvoda koja su se pojavila sa zadnjom izmjenom asortimana essence kozmetike a radi se o essence super precise tušu i novom kistu za obrve. Pa evo kako su mi se svidjeli!




Super precise tuš za oči, me iznenadio jer ga nisam vidjela u najavama noviteta, ali mislim da je u asortiman došao kao zamjena za tekući Liquid INK tuš koji je samo prepakiran u novo bolje pakiranje. 


Definitivno se radi o tanjem kistu koji je puno precizniji, i o puno dužoj dršci kistića tako da imate više oslonca i kontrole nad onim što radite. Što se formulacije tiče, ako ste voljeli liquid ink ovaj će vam biti sasvim uredu, ako ne, radi se o istom proizvodu samo u drugom pakiranju pa to imajte na umu.

Ono što me oduševilo je upravo novi kistić za obrve. Dugo sam koristila essenceov precizni kist za nanošenje tuša gelu kao četkicu za oblikovanje obrva i poprilično bila zadovoljna tim načinom. Ali s obzirom na ovo čime se bavim, i da me noviteti uvijek zainteresiraju, ulovila sam ovaj kist i ostala poprilično ugodno iznenađena.

Dakako radi se o nešto tvrđem, gušćem kistu koji je puno deblji od onih na koje sam navikla, pa sam prije korištenja bila podosta skeptična, ali ovaj kist je olakšao moje brzinsko uređivanje obrva bar za 50%.
Ako želite iscrtavati svaku pojedinu dlačicu za to neće biti dobar, ali ako vam treba puno i konkretno ispunjavanje, ovo je alat koji vam treba u kolekciji.

Jeste li probale ove proizvode i kako vam se čine?

p.s. Ovo je zadnji post ovog tjedna, ja pakiram stvari i putujem mojj dragoj obitelji, a vama želim sve najbolje za ove blagdane i praznike <3 Čitamo se idući tjedan prema rasporedu!
 
Xoxo
Vaša Iv.

Primjedbe

  1. Lepi noviteti, četkica je preslatka! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš sam nekidan kupila sestri za rođendan ovaj kistić za obrve zbog super dizajna. :) Nisam niti znala da postoji, mislila sam kupiti kosi za eyeliner i kad sam ga ugledala znala sam da joj ga moram kupiti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mene je tako privukao :D Jedostavno dizajn je primamljiv :D

      Izbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN