PROLJETNI FAVORITI: Kozmetika - Catrice, essence, Alverde & Maybellline



Pozdrav drage moje!
Ovaj tjedan će raspored postova biti nešto malo dugačiji zbog nadolazećih blagdana tako da čitate ovo ranije u tjednu! Danas sam za vas pripremila moj izbor proizvoda koje imam u svojoj kolekciji a da po meni odišu proljećem. Ove sezone u modi je baby pink boja kao i nježni roskasti tonovi koji vrište proljeće, tako da evo što se nalazi u mojoj pink kolekciji!


All about roses je drogerijska paleta sjenila koja je ovdje zasigurno pronašla mjesto. Radi se o paleti s nježnim toplim i roskastim nijansama, koja je savršena za svakodnevno šminkanje, po njenom stanju na slici možete zaključiti da je  dosta voljena! Baš kao i Angelic pigment. Ovaj pigment dobila sam kao poklon uz narudžbu s PINK panda webshopa.A ovog proljeća je bio u korištenju više kao suptilni highlighter. Da, namijenjen je prvenstnvo korištenju kao sjenilo i uz malo spreja za fiksiranje taj posao savršeno obavlja ali na suho nanešen na jagodice obraza daje sutiplan rosksati sjaj. 


Obožavam Catrice Defining rumenila, a upravo ovo u berry nijansi mi je najdraže. Po njegovom stanju vidi se da se koristi svaki dan, ali proizvod sam po sebi izgleda kao da se nikada neće potrošiti. 

Roskaste nijanse na usnama se često nalaze kod mene u zadnje vrijeme a za to koristim razne proizvode ovisno o raspoloženju, a evo što sam odabrala:  Baby Lips i essence ultraLAST olovku za usne RECENZIJA 

I tri moja must have ruža: Alverde 06 Rose, i Wet'n'Wild  Mauve outta here & Will you be mine ? O kojima ste mogli čitati u mom postu prošlog tjedna LINK.

To je to od mog izbora, do idućeg puta šaljem vam puno pozdrava!
Xoxo
Vaša, Iv.

Primjedbe

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN