Moja kolekcija NUDE ruževa za usne




Svaka žena u svojoj kolekciji treba jedan savršeni crveni ali i nude ruž. Ruževi boje mesa, nježne breskvaste ili roskaste nijanse će upotpuniti bilo koji minimalistički dnevni look i podići ga na višu razinu. Moja kolekcija je narasla proteklih godinu dana i evo što se to u njoj nalazi.

U početku nisam preferirala nude nijanse ruževa, prvenstveno jer sam mislila da ne stoje mojoj blijedoj puti, ali kako su u drogerije došle i više nosive nijanse, malo tamnije nudače sam se odvažila kupiti i nisam požalila. Evo koji su se pronašli u mojoj kolekciji, nazivi se nalaze na fotografijama.

Jedna od prvih nijansi je bila W'n'W mauve outta here, dosta tamnija i ružičasta nijansa ali kod mene je upala u kategoriju nude. Mislim da je ovo univerzalna nijansa koja bi lijepo odgovarala svim tonovima kože. A kraj nje se nalazi još jedan W'n'W ljubimac koji je puno svjetliji i puno više vuče na Barbie pink boju.

Alverde ruževe sam probala tek odnedavno i tad se u moju kolekciju ubacila i ova nježna ružičasta nijansa, doduše nešto neutralnija od essence nijanse koja mu se nalazi s lijeva.

Essence nude ruževe sam kupila među prvima i definitivno su oni bili krivci koji su me navukli na ove svijetle nijanse. Dok W'n'W ruž je jedini breskvastog podtona, koji je izuzetno specifičan, imaju ga sve moje kolegice i na svakoj izgleda drugačije.

To je to od moje kolekcije. Jeste li probale što od ovih proizvoda?
Xoxo
IV

Xoxo

Primjedbe

   

Preporučeno

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU