ESSENCE NOVITETI: newIN



Protekli tjedan je za mene bio posebno uzbudljiv i neočekivan. Prvo završila sam među top20 u NYX FACE AWARDS natječaju i ostala zatečena! Ne mogu opisati koliko sam bila sretna i zahvalna, jer i sam ulazak u top 20 mi je bio nezamisliv. Potom me iznenadio potpuno neočekivani paketić od essence-a i to je upravo o čemu vam danas pišem. Dakle, predstavljam vam ukratko što sam dobila, a neke sam svari danas koristila pri šminkanju tako da ćete dobiti i prve dojmove! Pa možemo krenuti.
  
Prva stvar koju sam probala je bio Matt tekući puder. Moram priznati da sam ga swatchala jednom u dućanu i nisam kupila jer sam bila uvjerena da prekrivna moć i nije neka. Međutim, jako mi je drago što se pronašao u ovom paketu, jer sam bila totalno u krivu, ovaj puder je pigmentiran vrhunski, prekrivna moć je odlična, a trajnost ćemo saznati kroz tjedan dana testiranja. Duo sculpting olovku sam samo swatchala na ruci, i mogu reći da sam iznenađena koliko je kremasta.


U paketiću se pronašla i maskara i paletica rumenila. Oboje još čeka svoje prve dojmove.


Probala sam zeleni colour correcting korektor i mišljenje je podvojeno, jako je dobar jer se osuši na koži matt i nemam problema s razmrljavanjem kad nanesem puder, ali imam osjećaj da četkica nekako ne izvlači dovoljno proizvoda, dakako, korišten je samo jednom do sada pa to imajte na umu.


Essence my must haves sjenila sam već recenzirala pa ću vas samo uputiti na sljedeći LINK



Moram priznati da me jako zanima trajnost ovog cushion linera te ga sutra stavljam na ozbiljan test. Ovako iz prvog swatcha, mogu reći da je ludo pigmentiran i da se super brzo suši.


U paketiću se pronašlo i tri laka :D Mene su totalno kupile svijetlo roza nijansa i tamno plava :D Kao da vrište moje ime!

To je to od noviteta, pišite mi što vas najprije zanima!
Xoxo
Ivana
*PR- proizvodi

Primjedbe

  1. Dosta smo istih proizvoda dobile i stvarno jedva cekam sve isprobati :)
    Zeleni korektor i ja imam, a kupila sam jos i rozi.. ista stvar, bas malo proizvoda izvlaci van :(
    Al nema veze, meni su super, rozi bas da taj odmorni izgled ocima. Fenomenalan je!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Proizvod sam po sebi je iznenađujuće dobar samo je eto pakiranje nešto lošije. :D Jedva čekam da čujem dojmove i za druge proizvode <3

      Izbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN