WISHLIST: MAKE-UP essence, Catrice & NYX 2017


Dragi moji! Dobro došli na moj blog koji je od jučer u potpuno novom ruhu. Već dugo sam planirala promjenu i mislim da sam konačno zadovoljna kako je ispalo. Kako se vama čini?

Danas planiram nešto opušteniji tip posta, koji još nikada nisam pisala na svom blogu a to je Wishlista. Wish liste su mi svakako bile zanimljive za  čitati kod drugih blogerica, ali nikako da se udostojim napraviti svoju. Toga sam se odlučila okušati.  Budući da u drogerije dolazi hrpu noviteta, od Catrice-a i essence-a svakako mi je za oko zapelo nekoliko novih proizvoda koje naprosto želim probati. A osim njih uvrstila sam i par stvarčica koje već dugo želim probati od NYX kozmetike. Osim kozmetike planiram jedan ovakav post i s odjećom čemu se jako veselim :D  Da ne duljim previše, možemo krenuti!

CATRICE

Od novog Catrice asortimana već sam ugrabila dvije stvarčice a to njihova nova SLIMMATIC olovka za obrve i Nude paleta sjenila.

Ali još me zanima ponajviše njihov novi puder koji želim usporediti sa starom verzijom tako da zasigurno očekujte prije ili kasnije da će se pronaći i kod mene u košarici :D

Vidjela sam također da je Catrice izašao s pigmentima za posvjetljivanje i potamnjivanje pudera, ali još ih nisam ugledala u drogerijama poput dm-a tako da pri prvom pohodu u Muller moram baciti oko na ove stvarčice. Ja sam izuzetno blijeda djevojka i ponekad bi dobro bilo imati posvjetljivač u svojoj kolekciji da si prilagodim omiljeni HD Coverage Catrice puder.

ESSENCE

Essence dolazi isto s hrpom novih i uzbudljivih stvarčica a meni prve za oko su zapele ni manje ni više četkice za maskaru. Pogotovo one gumene. Nešto je u tom obliku četkica što me oduševljava, a mislim da će ove biti odlične i kada šminkate druge, a nemate pri ruci one jednokratne četkice.

Isto tako, primijetila sam da njihova sjenila dolaze u novim pakiranjima koja se mogu stavljati u posebnu paletu nešto po principu Z palete i mogu reći da sam oduševljena. Prije sam jako voljela njihova mono sjenila ali nisam kupovala jer se pakiranje raspalo za 2 dana a nisam ih imala gdje dalje čuvati. Ovako ćemo konačno moći imati svoju custom made paletu i to s drogerijskim sjenilima koja su poznavajući essence svaki put sve bolje formule!
NXY

Od NYX-a već dugo na wishlisti se nalaze njihovi matt tekući ruževi u nijansama Transylvania i Copenhagen te jedna od njihovih warmtones paleta :


IZVOR
IZVOR

I to je to od moje Wishliste, što bi vi voljeli probati od novih i nadolazećih kolekcija?

Xoxo
Vaša IV.

Primjedbe

  1. Najvise volim ruzeve. Toga nikad dosta.
    Ali ovaj Catrice puder i posvjetljivac me takoder zanimaju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je istina :D u zadnje vrijeme ih skupljam kao hrčak :D

      Izbriši
  2. uuu nove catrice olovke za obrve, kako sam to uspjela propustiti? :D i tamni i svijetli pigmenti su mi zanimljivi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni ja znala da su izašli s novima :D skužila slučajno kad sam u bipi bila po paletu i naravno da je odmah završilo u košarici. :D Pigmenti privlače dosta pažnje. A i vjerujem da je zato što baš se ne može lako naći takve proizvode po drogerijama. Mislim da sam ih vidjela još samo kod Alverde kozmetike u dm-u :D

      Izbriši
  3. odlican post, najvise mi se svidaju ove kao z palete, imam dosta mono sjenila, napokon bi ih mogla smjestiti na jedno mjesto, samo se nadam da ce bit u DM-u... ako vec nisu?

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D I ja isto :D Na stranici im piše da će biti dostupno od 20.2. ako sam dobro vidjela. Tako da još nema nigdje. ALi prvi će vjrojatno biti Müller i samo neki dm-ovi :D

      Izbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN