Update: Večernja rutina njege lica i kože sklone prištićima (Mala Od Lavande, AOK pure balance, Alverde, Balea)




Veljača nam je brzo došla, iza nas je jedan hladan mjesec a  favoriti za protekli tjedan dana su u laganoj izradi, tako da vas danas očekuje jedan mali update post. Ako ste čitali moj zadnji NewIN. Onda ste vidjeli neke od ovih noviteta, a najviše pažnje su zaokupili upravo proizvodi koje sam kupila i testirala na svojoj koži lica, stoga danas donosim svoju večernju rutinu!

Svake večeri nakon uklanjanja šminke s CV proizvodima o kojima sam pisala već OVDJE, lice umijem i TEATREE sapunom na bazi čajevca i ugljena.   



Ugljen je dosta popularan sastojak u borbi s prištićima, i ovo mi nije prva umivalica koju sam probala a da sadržava ugljen. Svakako na umu trebate imati da će ovaj sapun djelovati isušujuće na kožu i prištiće stoga  je itekako bitno ono što nanosite poslije njega.  Čajevac je inače poznat po izuzetno umirujućem djelovanju na kožu stoga, a u ovoj kombinaciji za moju kožu je ovo bio potpuni pogodak. Zadnjih mjesec dana prije početka korištenja ovog sapuna koža mi je bila u izrazito lošem stanu, ponajviše od stresa a potom loše prehrane i hormona. 
 

Odmah nakon umivanja na ciljana mjesta (a to su pretežito ili crveni ožiljci kao pigmentacijske mrlje nakon prištića ili tek nastale prištiće) nanosim i rollon. Primijetila sam da ostavlja podosta mastan trag na koži i zadržava se dosta dugo, ali budući da ga koristim navečer to me ne smeta previše. Ono što je meni jedino zasmetalo kod ovog proizvoda je miris, koji je intenzivan i podosta neugodan.
 

Potom cijelo lice tretiram s 3-4 kapljice ovog ulja od Alverde-a.  Ulje nije novost na mom blogu, već sam ga spomenula u nekoliko postova, a ovo mi je druga bočica koju koristim. U ovim zimskim danima je za mene neizostavno a također toplo preporučujem nešto uz kremu koju inače koristite jer sapun može biti podosta isušujući. 

Nakon ulja me čeka moja omiljena AOK pure balance krema. Mislim da kombinacija ove kreme i sapuna od ugljena je pun pogodak. Kremu sam koristila cijelu proteklu godinu, i uvijek kada bi isprobala nešto novo nije mi moglo nadmašiti ovaj proizvod. Odlično miriše, hidratizira, umiruje kožu i sprječava nastajanje prištića. I još k tome daje zdravi sjaj koži. Detaljnu recenziju preporučujem da pogledate ovdje


I za kraj, njega okoloočnog područja je nešto što sam uvela prošle godine i čega se posvećeno držim. Zbog svakodnevnog šminkanja područje oko očiju posebno zna trpjeti i biti isušeno stoga koristim Baleinu Q10 kremicu. Koja je lagana a opet dovoljno hidratanta  te vas neće opaliti po džepu  :D a uz to traje jako dugo!
To je to od moje rutine navečer. Imate li vi proizvode koje koristite svaku večer? Jeste li probali što od ovih?
Do idućeg puta, lijep pozdrav!
Xoxo
Vaša IV.

Primjedbe

  1. Mala od lavande je za mene otkriče. Baš sam se uživila u te proizvode. Još nisam probala ovaj sapun, voljela bih ga imati. Inače ja ne idem leć bez da sam nanijela Olivalovu noćnu kremu sa smiljem, ona mi je sve! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hana potpuno te razumijem :') mene su oduševili njihovi proizvodi. Nisam još probala tu kremicu ali znam da sam bacala oko na nju u dućanu :D

      Izbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN