Tajna dugotrajne manikure (essence Mr. Nail)




Pozdrav dragi moji!
Ovaj put vam donosim svoja 3 proizvoda koja mi osiguravaju kvalitetnu i dugotrajnu manikuru i s običnim lakovima.  Svi mi imamo različite nokte,  često isti proizvodi koji funkcioniraju s mojim tipom nokti ne funkcioniraju kod drugih. Ali, ipak ako imate čvrste nokte i duge, sigurna sam da ste se susreli s problemom ljuštenja laka i gubljenja sjaja. Primjerice, lak na mojim noktima je znao trajati po pet dana bez micanja, ali sjaj bi pošteno izblijedio i nestao. Nedavno sam pronašla kombinaciju koja me oduševila stoga, nastavite čitati.

Mr. Nail
Ako već neko vrijeme pratite ovaj blog, onda ste sigurno upoznati  s ovom malom bočicom čuda, radi se o Mr. Nail laku za nokte koji je na mojim noktima napravio pravu malu preobrazbu. I prije sam imala dosta čvrste nokte na rukama stoga ga tu koristim samo kao dodatnu zaštitu, ali pravu promjenu i poboljšanje sam primijetila na nožnim noktićima. Jednostavno su postali i do 2-3X čvršći. Obožavam ga i iz razloga što čini odličnu podlogu za bilo koji drugi lak u boji, i doslovno ga uvijek nosim na noktima. Cijena mu je oko 17 kuna u KOZMO drogerijama. 

ULTRA GLOSS NAIL SHINE  top coat, XXL nail thickener

Početkom ove godine dočepala sam se ova dva dragulja u Bipi. Radi se o essence lakovima, prozirni je namijenjen kao završni premaz odnosno ULTRA GLOSS NAIL SHINE  top coat a ovaj nešto mutnije teksture XXL nail thickener  je namijenjen  davanju  efekta debljine na noktima. Iako su oba laka stvarno odlični, preporučila bi ponajprije top coat, jer  je jedini koji mi drži lak na noktima sjajnim sve dok ga ne skinem. I zaista nema pucanja laka niti guljena s rubova. Uz to još se stvarno brzo osuši.  Drugi lak mi se posebno svidio jer da noktima dovoljno debljine da izgledaju punije i nalikuju geliranim noktima. 


Uz kombinaciju ova tri proizvoda, moram reći da  mi lak traje i duplo duže. Koristim ih na slijedeći način već 4 tjedna i zaista dok ih ne skinem s acetonom nema mrdanja:

Prvi korak, nanosim Mr. Nail u tankom sloju i čekam 5-10 minuta da se osuši. 

Drugi korak, nanosim essence lak za pojačavanje volumena/debljine nokta,čekam obavezno 10 minuta da se osuši.

Treći korak, nanosim boju laka po izboru i dakako 10 minuta čekanja.

Te potom nanosim top-coat koji također ostavim 10-15 min da se osuši. 

Realno, to je dosta  vremena utrošenog na nokte, ali uz zanimljivu knjigu, seriju ili omiljeni You-Tube kanal nije tako teško. Prije sam bila izuzetno nestrpljiva s noktima nikada im ne puštajući da se osuše do kraja, ali otkad sam počela na ovakav način raditi manikuru, mogu reći da se isplati, a nekih 40-60 minuta odmora uz lakiranje tjedno mislim da je (za mene) ušteda vremena jer ipak znam da sam obavezno skidala lak čim bi se malo oljuštio :D 


Što vi koristite na svojim noktićima? Imate li svoje omiljene proizvode u rutini ili ipak se držite jednostavnosti?
Do idućeg puta, lijep pozdrav! Oxoo,
Vaša, Iv.

Primjedbe

  1. Prekrasni su ti noktići. :) Moja rutina je nešto kraća od tvoje, kao bazu nosim ili Essence Color&Care ili Sally Hansen Hard as Nails učvršivać i na to stavljam lak po želji, gotovo nikad ne nosim top coat jer sam jednostavno lijena za to, stavljam ga jedino dok radim gradient ili dok imam neke naljepnice na noktima. :D Meni manikura dosadi nakon 3-4 dana nošenja, zato ne stavljam tc jer znam da ću ju ionako brzo skinut, sry na dugom komentaru. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha ja znam imati faze kada mijenjam lakove svaka dva dana ponekad :D ali u zadnje vrijeme kako su rokovi mi se dogodilo da jednostavno nemam vremena tak da mi je ova rutina olakšala puno :D al inače top Coat je bio nešto sto sam obavezno preskakala jer se 100 godina sušio i nije mi se dalo :') potpuno razumijem haha

      Izbriši
  2. Ja koristim Mr Nail Iron hard kao bazu, zatim lak u boji i za top coat koristim Eveline x-treme gel effect. Ta kombinacija mi super, ali ja općenito nemam problema s ljuštenjem laka prije vremena, pa ne mogu reći ništa o tome :)
    I da... Lakiranje nam izgleda identicno, serija, knjiga ili youtube i minimalno sat vremene :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha drago mi je cuti da nisam jedina :D otprilike nam je rutina tu negdje :D mislim DA sam cak i probala jednom evelineov top Coat ali nisam 100% jesam li koristila taj isti :D

      Izbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN