ROSEGAL Wishlista 2017. - high neck halter top bikinis & spring dresses


Pozdrav dragi moji! Donosim vam još jednu wishlistu, koja je potaknuta suradnjom s ROSEGAL stranicom. Moram reći da nisam još naručivala s ovog online butika, ali budući da stvarno imaju puno primaljivih i pristupačnih stvari, to se možda i promijeni!
---
Hello guys, today I'm bringing you my spring wish-list from ROSEGAL website. I have to say that I don't have any experience with this online boutique,but they have so many cute and not so expensive items, it's hard to resist.

Danas vam prvo, donosim nekoliko stvarčica koje sam ubacila na svoju wishlistu čisto gledajući po stanici. Budući da mi se jako svidjelo pisati ovakav tip postova, moram reći da mi je ova prilika dobrodošla kao izlika. Drill znate ako ste čitali moj prijašnji post. Tip sam djevojke koja jako voli onaj girly romantični stil. A budući da je ove godine u središtu pozornosti baby roza boja, moram reći da mi je za oko upao prvo ovaj predivni i zanimljivi badić. Sviđa mi se posebno kroj zato što takvi najviše pašu mom obliku tijela. Da znam da do plaže i mora ima jako puno, ali u principu, najjeftinije kupovati badiće je u razdoblju kada i nije njihova sezona.
 ---
Today, I' showing you a few things that I saved on my wish-list while looking through a website. And since I loved writing this kind of posts, I have to say that I could take any excuse to write another one! My style is mostly girly and romantic, and since this year baby pink is the HOT color, I have to say that I fell in love on first sight with this high neck halter top bikini! Yes, I know summer time is not quite here jet, but I suppose it is cheaper to find swimwear when it is not the season. 

high neck halter top bikinis 14.90$
Ovaj kupaći kostim možete pronaći ovdje: LINK 
You can find it HERE   : LINK 

Dok smo na baby pink boji, za oko mi je zapeo ovaj divni duster coat. Ne znam kako bi to prevela na hrvatski, ali u principu radi se o veoma laganom baby pink baloneru, koji će biti idealan za prijelazno razdoblje. Nemam ništa slično njemu u ormaru tako da bi bilo idealno ugrabiti ovakav primjerak.
---
While we are talking about baby pink, I couldn't resist to this amazing duster coat. I don't have anything like it in my closet and I thought this one would fit in perfectly. 

Pink Duster Coat 16.36$
 Možete ga pronaći ovdje: LINK 
You can find it here:  LINK

Znate već da obožavam haljinice, e pa jedna ovakva mislim da bi bila nošena i prečesto!
---
I'm just obsessed with flowy dresses. And I do think that I need this one! It is a perfect everyday kind of casual black dress that can be dressed up very easily.
LBB 15.79$
Haljinu možete pronaći ovdje: LINK
You can find it here: LINK 

Totalno me kupio print i ovaj tip ovratnika na sljedećoj haljini.
 ---
I was just drawn to this dress for two reasons; the collar and print! Isn't it perfect? 

Printed A-line Dress 14.19$

Haljinu možete pronaći ovdje : LINK 
You can find it here:  LINK 

Što se modnih dodatak tiče, strukturirane torbe mi prve nekako zapadnu za oko, a ova u svijetlo sivoj boji, mislim da bi divno pasala na sve prethodno u postu, kao i čizmice s izrazito debelom petom koje bi odlično stajale na haljinice ali i dobar par uskih traperica.
 ---
When we talk about accessories, structured bags are my favorite! I do think that this grey one would fit amazingly with everything above. the booties are just perfect transitional boots that would be amazing to wear with dresses or good pair of jeans.

Gray Bag 14.88$




Chunky Heel Boots 56$

Torbu možete pronaći ovdje : LINK
Čizme možete pronaći ovdje : LINK 
Bag :  LINK 
Boots:  LINK 

Jeste li pronašli što za sebe? 
 ---
Did you find something for yourself? <3

xoxox

Vaša IV. 

Primjedbe

  1. Vec cca pola godine suradujem s online shopovima i Rosegal mi je definitivno najdrazi od svih. Em sto je najjeftiniji em ima apsolutno svega!
    Ja sam ili tako romanticno girly ili se uvucem u trenerku i dux :D hahah
    Svida mi se sve na wl, imamo slican stil koliko vidim po ovome i bas mi je drago da ce i kod tebe biti tih recenzija sa shopova.. dosta puta mi promaknu neke super stvari :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D Baš mi je drago :D Meni je ovo prvi put i baš me zanima kako će proći :D

      Izbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN