RECENZIJA: SLEEK A New Day paleta sjenila




Pozdrav dragi moji!
Danas vam donosim recenziju jedne divne palete koju koristim posljednjih dva mjeseca a radi se o već dobro poznatom brandu Sleek. Njihove palete čini se svi vole, a mene je zapala sreća da jednu takvu dobijem pod bor, tako da danas možete čitati ovu recenziju!

Paletu možete kupiti u Mülleru po cijeni od oko 80-tak kuna. Dolazi u crnoj matt kutiji koja na sebi ima predstavljene nijanse sjenila kao i naziv palete. Samo pakiranje palete je dosta čvrsto, matt sa sjajnim Sleek natpisom i potpuno crne boje.
U paleti se nalazi veliko ogledalo, koje čini ovu paletu idealnom za putovanja, kao i mala zaštitna folijica s imenima svih sjenila.  Moram priznati da za pakiranje od mene dobiva čistu peticu. Ovo je moj prvi susret s njihovim paletama, ali prema recenzijama drugih blogerica što stranih što naših, očekivala sam vrhunsku kvalitetu.
Pigmentacija ovih sjenila je dosta dobra, moram reći da sam primijetila ipak da se lagano truse, ali ništa što se ne da riješiti tapkanjem kista o poklopac palete prije nanošenja na kapak. Izbor nijansi me oduševio, sadržava 12 sjenila u zemljanom  rasponu tonova a opet, pruža mogućnost stvaranja stvarno različitih lookova. 
 
U ovoj paleti dobiti ćete jednu divnu highlight nijansu koja je idealna za nanošenje ispod obrva i u kut oka. Dvije svijetle matt nijanse koje s odlične za matiranje kapka prije nanošenja drugih sjenila, tri matt nijanse za pregib oka, u tri različita tona, roza, smeđi i narančasti. Jednu matt smeđu nijansu koja je idealna za davanje dubine oku, a ostatak sjenila čine shimmeraste nijanse različitih podtonova i svjetline. 

1.red
S obzirom da paleta sadrži gotovo sve što jedan obožavatelj neutralnih nijansi poput mene želi, moram reći da sam u potpunosti zadovoljna. Sjenila se nanose ravnomjerno, lagano se blendaju. Pakiranje i sam proizvod su izvrsni, tako da je cijena od 80 kuna i više nego idealna. 

2.red
Zasigurno nakon ove palete moram reći da želim samo probati još, te da konačno razumijem otkud sav taj hype oko njihovih proizvoda!
Jeste li probali njihove palete? Što mi preporučujete?
Xoxo
Vaša Iv.

Primjedbe

  1. Imam paletu Oh so special i nekako mi je meh.. ne zbog kvalitete nego zbog izbora boja koji nije bas po mom ukusu pa ju ne koristim bas cesto, mozda 2-3 nijanse samo. Ovu sam na pink pandi stavila na wl cim se prvi put tamo pojavila no eto nikako da ju narucim, a predivna je stvarno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno te kužim i ja imam par paleta koje su super ali nikad ne korisim jer nijanse nisu mi nešto posebno praktične za svaki dan :D

      Izbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN