RECENZIJA Garnier Ultra Doux linije za kosu s uljima argana i kamelije




Pozdrav dragi moji!
Danas vam donosim recenziju Ultra Doux linije s uljem argana i kamelije. Ovi proizvodi se nalaze već neko vrijeme na našim policama a ja sam svoje primjerke isprobavala proteklih nekoliko tjedana, stoga možemo krenuti!

U ovoj liniji se nalazi 4 proizvoda; šampon, regenerator, maska i ulje, i za sebe sam kupila sve osim regeneratora. Preferiram općenito maske umjesto regeneratora, jer vrlo često mi sam regenerator po sebi nije dovoljan s obzirom na to da imam dosta suhe vrhove. 

Moram priznati da sam bila skeptična prema šamponu prije nego li sam ga probala, ali budući da je tad bilo sniženje u Kozmu, odlučila sam probati pa ako mi ne paše prenamijenila i ga za kistove. Međutim, šampon me ugodo iznenadio.
Dosta je hidratantan, kosu čini izuzetno podatnom i mekom a opet ne mogu reći da ju otežava. Imam dosta tanku kosu, na kojoj mogu odmah primijetiti ako mi je neki proizvod pretežak, a ovaj to nikako nije. 
 
Lijepo se pjeni, lagano ispire, i rekla bi da pomaže lagano raspetljavanju kose jer nije jedan od onih šampona koji sve isperu s kose da ona doslovno škripi pod prstima, već ostane onaj osjećaj  meke ali čiste kose.  Mislim da će biti idealan djevojkama s tankom i suhom kosom poput moje. 

Poslije šamponiranja, uvijek nanosim masku za kosu koja me oduševila. Dosta je rjeđe teksture nego li sam navikla, a opet dosta masna i hidratantna. Nakon ova dva proizvoda kosa je stvarno mekana i podatna.


 Garnierove maske  općenito jako volim i preporučujem svima, ovo je samo još jedna u nizu jako dobrih i kvalitetnih. 

Ono što me u ovoj liniji posebno zaintrigiralo je ulje za kosu. Koje dolazi u izdašnom pakiranju od 150 ml, po cijeni od 30-tak kuna, rekla bi izuzetno pristupačno.   

Ovoliku količinu ulja koristim i po 5-6 mjeseci stoga mi je bitno da je kvalitetno i radi dobar posao. Prvo miris je zaista ugodan, kao i miris same linije, a opet ulje sasvim dobro zaglađuje vrhove i čini kosu podatnom kod oblikovanja.
Odlično je jer se može nanijeti i na suhu kosu, ispočetka se čini malo masna ali se vrlo brzo osuši i upije kroz par minuta tako da ne mogu reći da će zamastiti kosu i upropastiti frizuru. 

Ako želite probati bar jedan proizvod iz ove linije, moja topla preporuka je ulje, međutim niti sa šamponom niti s regeneratorom nećete pogriješiti. Mogu reći da Garnier standardno odrađuje odličan posao sa svojim Ultra Doux proizvodima. Te ako vas zanima recenzija njihove Mithique Olive linije, možete ju pronaći OVDJE

Jeste li probale ove proizvode i volite li Ultra Doux asortiman?
Do idućeg puta, lijep pozdrav!
Xooxo
Vaša Iv.

Primjedbe

  1. Odgovori
    1. Baš kako si napisala :D odličan efekt ostavlja na kosi a nema onog otežavanja :D ma pun pogodak!

      Izbriši
    2. nešto čačkala pa mi se obriso kom :P , evo kom. opet. daaaa, super je :) argan je odličan i baš ga volim, super mi je ta linija garniera. :)

      Izbriši
  2. Prošle godine sam imala taj set, šampon, maska, reg. i ulje, isto sam zadovoljna bila, kosa meka, mirisna, lagana i čista. Ulje odlično, glatko, super za kosu, nije pre masno a preedivno miriši, kosa je meka, glatka, svilenkasta i sjajna. :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN