RECENZIJA: essence STAY ALL DAY 16H korektor




Pozdrav dragi moji!
Danas vam donosim recenziju jednog drogerijskog korektora koji je već neko vrijeme na našim policama, a ja sam ga kupila prije negdje oko mjesec-dva.

Privukla me izrazito svijetla nijansa žućkastog podtona, pristupačna cijena od 20-tak kuna i činjenica da je militraža skoro pa u pola veća od moj omiljenog Catrice Liquid Camouflage korektora.  Budući da mi je Catrice u tom trenutku bio potpuno rasprodan, odlučila sam dati priliku ovom malcu. 


Proizvod obećava dugotrajan efekt do 16 sati. Traje 6 mjeseci od dana otvaranja, sadržava  7 ml proizvoda a nijansa koju sam kupila je 10 NATURAL BIEGE. 

Što se izbora nijanse tiče, rekla bi da je ok za izrazito svijetle cure na području cijelog lica, ne mogu reći da sam ga koristila ispod očiju i postigla onaj posvjetljujući efekt.  Prekrivanje je po meni srednje. Zasigurno je tu ali bi ga preporučila djevojkama s ne tako zahtjevnim tenom, jer izrazito crvene  i upaljenje prištiće ne prekriva. 

Ono što je jako dobro je to da se ne uvlači u borice, ali nakon nekog vremena nošenja, se toliko stopi s kožom da ni ne možete primijetiti gdje ste ga nanijeli. Ni najmanje ne isušuje kožu. 

Kad uspoređujem Catrice i ovaj korektor, Catrice ima jače prekrivanje, svjetlije nijanse i dugotrajniji je. S druge strane essence-ov korektor je nešto jeftiniji, dobijete više proizvoda i ne izgleda teško na koži. 



Po mom mišljenu ovo je dobar korektor, posebice za nekoga tko nema veće nepravilnosti na licu. Ali za djevojke s problematičnom kožom koje žele jako prekrivanje, preporučila bi prije jednu od Catrice-ovih kamuflažnih krema. 

Jeste li probale ovaj proizvod? Kakav je dojam ostavio na vas?
Xoxo
Vaša, IV.

Primjedbe

   

Preporučeno

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU