FAVORITI VELJAČE 2017. Rosal, essence, Maybelline, Mala Od Lavande & Garnier

Još jedan mjesec ove 2017-te godine je već iza nas. Znate što to znači? Novi favoriti su na blogu. Priznajem volim pisati ovaj tip postova, prvenstveno jer krajem svakog mjeseca, razmislim što sam to koristila protekli mjesec i često spomenem proizvode kojima nekad pridajem malo pažnje na blogu. Ako vas zanima što sam to obožavala koristiti proteklih mjesec dana, nastavite čitati!



Prvi na ovoj listi je jednostavno morao biti ROSAL maslac za tijelo. Vidjela sam ga protekli mjesec u dm-u i s obzirom na cijenu od 13 kn, odmah ugrabila jedan. Naravno da sam uzela onaj s mirisom čokolade, a osim njega, ponuđene su još dvije varijante kojih se na žalost ne mogu sjetiti. Obožavam koncept maslaca za tijelo jer su jako hidratantni a opet na koži ostavljaju onaj mekani osjećaj bez pretjerane masnoće. Tekstura ovog proizvoda je jako glatka mekana i ugodna, dok će vas miris natjerati da poželite kušati. Na žalost nisu jestivi, ali zato dobro otvara apetit za čokoladom, UPOZORENJE : nije dobar kad ste na dijeti :D Šalu na stranu, preporučujem da probate jer za cijenu od 13 kuna dobivate stvarno dobru kremicu koja će odlično doći u ovo prijelazno razdoblje pogotovo kad ćemo početi pokazivati malo više kože.




Maybelline BABY skin primer sam konačno ulovila prošli mjesec na sniženju u Bipi. I naravno zaljubila se. Obožavam ovakav tip primera koji zaglađuje kožu i pruža matiranje. Mogu reći da je dosta sličan Beauty UK primeru, iako je nešto manje matirajući.

Kad nisam sigurna što s noktićima, onda se držim provjerenog i starog favorita. Radi se o nude roskastoj nijansi essence laka, koja se zove 56 you and me?
Što se njege lica tiče, Mala Od Lavande je proteklih dva mjeseca za mene bila poprilično interesantna, prošli mjesec sam obožavala Rollon, a ovaj sam isto toliko ako ne i više zavoljela sapun od ugljena. Odličan sapun za umivanje problematične kože lica, koji na mojem tipu kože poprilično dobro djeluje.

Isto tako, Garnierova linija s uljem argana i kamelije mi je poprilično „zavrtjela glavom“ jer te proizvode nisam ispuštala iz ruku. Ipak, najviše sam obožavala ulje jer fantastično zaglađuje kosu i predivno miriše.


To je to od mojih omiljenih proizvoda protekli mjesec. Jeste li što od njih probali?
Xoxo
Vaša, IV.

Primjedbe

  1. Da, lani sam koristila ovu liniju Garniera, isto mi je odlična bila, pog. maska i ovo mirisno ulje za kosu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maska je također i meni odlična :D Pun pogodak iz Garniera :)

      Izbriši
  2. Baby skin sam bas jucer kupila i jedva cekam isprobati. Obozavam maslace od cokolade, trenutno imam jedan iz Avona ali ovog sigurno sljedeceg kupujem

    OdgovoriIzbriši
  3. Isprobala sam Rosalov maslac i od čokolade i od jagode. Zaista divno njeguju a cijena im je pristupačna.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN