FAVORITI SIJEČNJA 2017. Dove, Gabrini, Garnier, Mala Od Lavande, Catrice




Pozdrav dragi moji!
Danas vam donosim omiljenih pet proizvoda od prošlog mjeseca. Rutinu već znate. Radi se o pet kategorija iz kojih sam odabrala jedan proizvod koji me oduševio i kojeg sam puno koristila, stoga krenimo!

Prošli mjesec sam se dočepala popusta u Kozmu na kosu, i kupila skoro pa cijelu liniju Garnier s uljem argana i kamelije. Moram reći da me cijela linija toplo i ugodno iznenadila, ali za ovomjesečni favorit odabrala sam ulje. Razlog tome je što kosu čini predivno mekanom. Odlično miriše, količina je izuzetno izdašna tako da vjerujem da sam s ovom bočicom mirna do ljeta! Cijena mu je oko30-tak kuna što ga čini pristupačnijim proizvodima ove vrste. 

Dove gel za tuširanje winter edition ste vidjeli već ako pratite moj Instagram ili Facebook. Ova zimska verzija me oduševila jer je gel jako kremast, miriše predivno a vjerujem da će odgovarati i najsušim tipovima kože. Ako gdje vidite, svakako grabite svoj primjerak neće vas razočarati. 


Gabrini lakić u poprilično odvažno narančastoj boji sam ispočetka izbjegavala probati jer kad je zima ne težim takvim nijansama i čuvala sam ga nekako za toplije dane, međutim, dala sam mu ipak jednu priliku jer me kopkalo kako se ponaša na noktima i ostala sam oduševljena. Iako je dosta netipična boja za mene, ovaj lak se nosio nekoliko tjedana za redom!

U prošlom postu sam pisala o ovom odličnom rollonu od čajevca pa svakako skoknite OVDJE ako vas više zanima. 



I za kraj šećer na kraju je ovaj Catrice duo za konturiranje. Na žalost ova nijansa izašla je iz asortimana, ali da nije izlazila, ja nikada ne bi ni probala ovaj odličan proizvod. Doma stvarno imam puno setova za konturiranje, ali ovaj me oduševio teksturom i lakoćom blendanja. Highligher nije izgledao opće primamljivo dok ga nisam nanijela na lice. Savršen je za svaki dan! Na sreću u dućanima još uvijek postoji druga nijansa tako da možete si priuštiti ovaj odličan duo. 


I to je to od mojih omiljenih stvarčica ovaj mjesec! Što ste vi voljeli koristiti  prošli mjesec?
Do idućeg puta, lijep pozdrav! Xoxo
Vaša, Iv.

Primjedbe

  1. e imam srecu sto sam uhvatila ovaj catrice duo za konturiranje.. bas sam kupila kad je izlazio iz asortimana, i mogu reci da sam odusevljena s istim, da sam znala da je tako odlican, kupila bi ga definitivno i prije

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN