Wet'n'Wild FAVORITI: BlogoBožić10




Pozdrav dragi moji!
Evo nas i u desetom postu BlogoBožić serije postova. Moram priznati da mi je falilo pisanje i da sada imam nekako priliku nadoknaditi i „vratiti se u formu“. Već ste čitali jedan post slične tematike ali o Catrice proizvodima. Budući da sam odlučila pisati svaki dan do Božića, na rasporedu imam nekoliko postova na ovu temu s nekoliko različitih brandova, stoga, bacimo se na posao!


Wet'n'Wild je već neko vrijeme dostupan u našim drogerijama a u zadnje vrijeme ih je sve lakše i lakše pronaći. Što je meni osobno jako drago.  Mislim da su njihovi megalast ruževi totalni pogodak što se formule, pigmentacije i trajnosti tiče, tako da na ovoj listi čine No1. Ako već ne posjedujete jedan primjerak toplo preporučujem da se zaputite u dm illi Bipu i odaberete jedan primjerak, i nećete biti razočarani. Cijena im je 22 kune!

Idući na listi je svakako Coverall puder za koji možete pronaći recenziju OVDJE. Fantastičan puder odlične prekrivne moći koji uvijek kupujem iznova! 


Njihov set za obrve imam već dugo u kolekciji i jako često mu se vračam. Kad ne znam što bi s obrvama, ovaj mali set spašava dan.


Među top favoritima je i njihova paleta Comfort zone, a fotografija je stara zato što nije više toliko u dobrom stanju. Jedina zamjerka ovom brandu su relativno loša pakiranja, ali s obzirom na to da je proizvod kvalitetan ja im to ne zamjeram previše.

I za kraj spomenula bi njihovu noviju odličnu seriju gel lakova za nokte, koji obećavaju trajnost do 2 tjedna. Ja sam testirala ovaj primjerak a recenziju čitajte OVDJE.

Što vi volite od W'n'W-a
Xooxo
Vaša IV

Primjedbe

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN