TOP 10 Proizvoda 2016 godine – BlogoBožić15


2016. nam je na samom izmaku, a ni ove godine brandovi nas nisu štedjeli što se noviteta tiče. Bilo je tu zaista mnogo novina, ali na listi su i neki favoriti koje već godinama iznova kupujem i obožavam. Ako vas zanima što je to dospjelo na moju top 10 listu ove godine, nastavite čitati!



Kada govorimo o najdražem proizvodu što se dekorativne kozmetike tiče, onda svakako govorimo o ove tri stvarčice! Prva na listi je Maybelline rocket Volum' Express maskara koju već treću godinu za redom OBOŽAVAM. Jednostavno nisam pronašla još ni jednu drugu za koju mogu reći „to je ta“. Catrice tuš u gelu me apsolutno osvojio ove godine i ovo je jedini tuš za koji garantiram da se neće pomaći jednom kada je nanesen. Od jutra do mraka nema micanja, bez obzira koliko moje oči taj dan suzile! I zadnji je ovogodišnji novitet AVON ruž u nijansi Berry Blast, koji me oduševio teksturom, trajnošću finishem i nijansom. Definitivno ruž koji biram jako često.


Sljedeća su tri relativno nova proizvoda u mojoj kolekciji koji su me tako oduševili da su morali dospjeti na ovu listu. Prvi je Aura FIX me! sprej za fiksiranje šminke. Zaista jednom kada s njim pošpricate, nema mrdanja, jedina zamjerka bila i ta da se ova mala bočica jako brzo istroši. HASK ulje za kosu je novo otkriće, količina je relativno mala, ali meni paše jer inače ulja za kosu jako sporo trošim, miris je fantastičan, a kosu predivno zaglađuje. I tu se nalazi i CV maska za lice u obliku hidratantne maramice. To je proizvod koji sam prvi puta probala prije 2 tjedna i kupljena je već 4 vrećica jučer, jednostavno nisam probala još masku koja čini toliku razliku i nakon koje mi se koža čini potpuno hidratiziranom i obnovljenom


Ziaja je ove godine izbacila dosta novih proizvoda na naše police, a među mojim apsolutnim favoritima su se pronašli šampon i maska za kosu. Neću puno pisati o njima jer krajem tjedan slijedi poseban post posvećen ovim proizvodima tako da svakako pratite moj blog za više informacija.


Freeman maske su već jako dugo u osnovnom postavu moje njege lica. Pa su tako dospjele i na ovu listu. Zaista fantastično očiste kožu i imate onaj osjećaj kože koja diše.


I za kraj, Garnier dezodoransi su apsolutni hit kod mene ove godine. Jednostavno sam ih uvijek kupovala iznova. Sve što promijenim je tu i tamo miris. Zaista djeluju i kontroliraju neugodne mirise tijekom dana i znojenje a često ih se može i pronaći na akcijama po -30%.

Koje ste proizvode vi voljeli ove 2016. godine?
Do sutra, šaljem vam puno pozdrava!
Xooxo, Vaša Iv.

Primjedbe

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN