RECENZIJA: Catherine Arley Paleta sjenila – BlogoBožić8





Catherine Arley kozmetika se pojavila kod nas u Offertissima dućanima, i moram priznati da kod mene nije probudila pretjerani interes. Jednostavno sam uvijek preskakala taj dio dućana, sve do jednog dana kada su mi pažnju privukle ove mini paletice od 5 sjenila. Bila sam već jako dugo u potrazi palete sjenila s ovakvim narančastim tonovima, i kada sam vidjela ovu o kojoj danas pišem, nisam puno razmišljala, već sam uzela. Budući da nema testera u Offertissimi, sjenila sam probala tek kad sam došla kući a u nastavku posta pogledajte kako je to prošlo.


Paletica dolazi zapakirana u maloj crnoj kartonskoj kutijici koja drži ovu ambalažu i vrlo je slična samoj ambalaži matt je i crna. Kroz nju ćete vidjeti koje boje sjenila uzimate. Samo pakiranje palete me ugodno iznenadilo, radi se o čvrstim bogatom pakiranju koje ne izgleda ni približno kao da je plaćeno 36 kuna, što i je cijena ovih paleta.



Osim ovih nijansi, postoje još mnoge kombinacije boja, a mene su kupile ove jesenske tople zemljane nijanse.


Na prvu kada probate sjenila primijetit ćete da se jako truse, zaista jako, ali osjećaj pod prstima je kremast. Sjenila su jako pigmentirana a swatcheve koje sam slikala, sam nanosila a čistu kožu bez ikakve podloge.

Lakoća blendanja je fantastična, a ako malo otresete kist prije nego krenete s aplikacijom na kapak dobit ćete jako nježnu boju, ali ako ne tapkate kist već pažljivo nanesete direkt na kapak sve što je četkica pokupila dobijete stvarno fantastičnu pigmentaciju, koja se i dalje može blendati i prilagođavati vašim željama.

Čak iako se ova sjenila dosta truse, s malo opreza, mislim da neće biti previše nereda, a efekt koji možete postići je fenomenalan.


Rekla bi da je ovo odlična paletica ako želite razveseliti koju ljubiteljicu šminke za Božić. Pakiranje je odlično, sjenila su i više nego zadovoljavajuće teksture i kvalitete a cijena je odlična!


Jeste li do sada isprobali ovu kozmetiku i što vi koristite?
Do idućeg puta, Lijep pozdrav! Xoooxo, Vaša, IV!

Primjedbe

  1. Imam jedan ruz te marke i zadovoljna sam! Palete nisam jos probala..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda im i ja dam šansu, čula sam da ih dosta djevojaka hvali :D

      Izbriši
  2. bravo za post! Jedva sam čekala da netko napiše post o ovim proizvodima koje sam i sama primijetila. Ima ih i u Happy home-u. Zanima me kakva je trajnost sjenila?

    http://skockajse.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je trajnost bila super, inače ne koristim posebne primere, samo malo korektora na kapak da pogloga bude ujednačena i tokom dana stvarno nema uvlačenja u borice. Možda malo izgube na intezintetu ako ih nosite baš više od 12 sati ali po meni je to prihvatljivo.

      Izbriši
  3. Wau, stvarno sam ugodno iznenađena swatchevima! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bila sam i ja prvu putkad sam probala, opće nisam očekivala :D

      Izbriši
  4. meni se dopada tvoj recenzija, nisam cula za ovaj brend, nadam se da ga ima u Srbiji?
    na mom blogu je trenutno recenzija jedne sjajne palete, bas me zanima tvoje misljenje!

    http://highheelpoodl.blogspot.rs/
    yt:https://www.youtube.com/channel/UCe6v0nokd9Aesjrzu3bdarA

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN