New IN: Listopad/Prosinac 2016. BlogoBožić6



Pozdrav dragi moji!
Danas vam donosim jedan kolektivni NewIN od par stvarčica koje sam kupila protekli mjesec. Što se to našlo u mojoj košarici pogledajte u nastavku.






Recimo da sam u potpunosti izmijenila dvije kategorije a to njega kose i kože lica. Za kosu samo prošlog mjeseca probala novi Ziajin šampon koji se vrlo brzo pronašao u mojim favoritima. Jednako kao i maska iz pripadajuće kolekcije. Neću puno pisati njima jer vas čeka krajem tjedna jedan post upravo o Ziaji. Na hrpici se nalazi i Sebamed mali travel size šampon koji sam htjela isprobati već duže vrijeme i nije me oduševio te odličan Gliss regenerator


Ovo je jedna od novijih verzija ovog regeneratora a mogu reći da ga svrstavam u top 3 najbolja od Gliss-a. I prošli mjesec sam uzela Hask Arganovo ulje kojim sam naprosto oduševljena a također planiram probati i druge verzije, miris ovog proizvoda je fantastičan! 


CV proizvodi s fotografije su mi temeljni sastav rutine za čišćenje lica i ništa ih ne može zamijeniti jer su učinkoviti a jako pristupačni, gel je oko 11 kuna a dvofazni odstranjivač 12 kuna. Oba možete pronaći u Mulleru. Ostatak proizvoda proslijedila mi je sestrična a uskoro više o njima krajem tjedna.


Dekorativa je opet dobila pojačanje posebno u kategoriji W'n'W kolekcije ruževa pridružili su im se Moccalicious i Bare it All. Te nude Olovka za usne. Novi uvijač za trepavice sam već dugo trebala i konačno sam uzela novi od Ebelin-a, sasvim solidno obavlja posao. Tu je još i odličan Alverde puder u prahu te Beauty UK paleta za konture koja je još uvijek u procesu testiranja.

I to je to od mojih noviteta, što ste vi kupovali proteklih dana? Jeste li probali što od ovih proizvoda? Xoxox, Vaša Iv.

Primjedbe

  1. jel možeš napraviti neki post sa svim CV stvarčicama, koja im je namjena, za što su i sl.?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. naravno draga :) POkušat ću ubaciti štoprije u raspored i CV proizvode:)

      Izbriši
  2. Ja sam ovo ljeto kupila travel size ovog CV gela za pranje lica i nazalost moja osjetljiva koza se osula u vodene pristice, nesto me u njemu iritira :(
    Wet n wild ruzevi su mi odlicni, a Sebamed sampon nije ni mene odusevio, vec za 2 dana mi je kosa bila masna... inace izdrzi 4-5 dana.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN