Life Update: BlogoBožić1 -BEAUTYART-


Pozdrav svima!

Ovaj kratki post iskoristit ću kao update vezano za blog i posljednja tri tjedna…Moram priznati da koristim zadnji atom snage dok vam pišem ovo ali jednostavno nisam htjela ostaviti za sutra.

Posljednja tri tjedna nisam bila aktivna i razlog tome je bio fax, kolokviji i obaveze. Jednostavno sam se htjela posvetiti tome tako da mogu poslije toga uživati u ovome što volim. I moram priznati da mi je bloganje užasno jako falilo, ali konačno se vraćam!

Naime kako je prosinac vrijeme blagdanskog raspoloženja i dočekivanja Božića, odlučila sam se obilježiti ovaj mjesec s nešto većom aktivnošću na blogu. Odnosno serijom postova „BlogoBožić“.
Ideja je krenula od YouTube-a i gledanja različitih vlogova tijekom ovog razdoblja. Ja vas neću toliko obasipati detaljima mog privatnog života koliko ću se truditi ovo blagdansko vrijeme povezati s Beauty temama. Imam puno ideja koje slijede već sutra, stoga ako već niste pratite me na mojoj Facebook stranici jer ćete tamo najprije dobiti informacije o novim postovima!

Bit će tu od mojih klasičnih i već stalnih rubrika poput, favorita, emptiesa newIN-a i recenzija, ali i novih top lista proizvoda te nekoliko potpuno novih vrsta postova. Stoga vas pozivam da zajedno dočekujemo Božić čitajući se, a sutra već očekujte novi post, družimo se sa prošlomjesečnim favoritima !
Da ne duljim, želim vam ugodan ostatak ove večeri i čitamo se opet!

Xoxo, Vaša IV.

Primjedbe

  1. Jeeeeej! Bas se veselim, falili su mi tvoji postovi :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj i ja se jako veseliim :D Trudit ću se nadoknaditi sve propušteno :D :D <3

      Izbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN