FAVORITES: Studeni – BlogoBožić2



Pozdrav dragi moji!

Danas vam donosim što sam to voljela prošlih dana! Stoga, bacimo se odmah na posao!




U kategoriji kose, apsolutni favorit ovog mjeseca su Ziajini proizvodi, moram priznati da se sve više navlačim na ovaj brand i da me svaki put iznova oduševljavaju. Neka vas ne čudi što će ovaj post biti pa skoro pun Ziaje. Recenziju maske možete pročitati OVDJE, a šampon nisam prije koristila tako da još nema svoj zasebnu recenziju. Moram reći da je formula savršena, jako lijepo očisti kosu, miriše savršeno, ne stavlja osjećaj težine a poet kosa je zaista mekana i svilenkasta. Ono što me oduševilo je onaj osjećaj kose koja „škripi“ pod prstima nakon ispiranja a opet nije isušena. Svakako imate moje tople preporuke.



Nekako mi se čini da su svi probali Catrice-ov novi puder HD Liquid Coverage, pa… kud svi tu i mali Mujo! I bome sam jako zadovoljna. Prekrivanje, osjećaj na koži, je odlično! Pa čak i trajnost , jedini minus koji mu moram teška srca dati je oksidiranje, ako ste svjetloputi kao ja i najsvjetlija nijansa nakon pet minuta neće više biti dovoljno svijetla, ali ako ga spustite niže na vrat i dekolte nema problema. Isto tako isprobala sam i Alverde puder u prahu koji me oduševio svilenkastom mekoćom kože nakon nanošenja, ako tražite dobar puder za baking, ovo je taj!





Noktići su protekli mjesec bili obučeni u S-he kombinaciju laka crvenkaste nijanse i ljubičasto šljokičastog nadlaka, za ovaj duo imam samo riječi hvale (sutra u Emptiesima možete vidjeti kako izgleda na mojim noktima) trajnost laka je nevjerojatna, nakon čitavih tjedan dana stajao je na noktima netaknuto. Osim ova dva , obožavala sam matt lakove od Formara u zelenoj i metalik sivoj nijansi.





Ziaja još jednom vodi i ovaj put u kategoriji njege lica, najradije bi strpala ovu cijelu sensitive liniju ovdje, ali sam se ipak odlučila za ove dvije kremice. Ako ste me pratili prije, godinu dana sam bila posvećena AOK pure balance kremi i samo sam nju koristila, ali kad sam dobila ove dvije kremice, ostala sam oduševljena. Definitivno duo koji zaslužuje recenziju u koji će biti alternativa za AOK kremu kada ju poželim malo zamijeniti.


Za tijelo sam jednostavno obožavala Balein LE gel za tuširanje od čokolade! Ono što me kupilo je izrazito intenzivan i uvjerljiv miris tople čokolade koji obuzme cijelu prostoriju tijekom tuširanja.

TO je to od mojih najmilijih, što ste vi voljeli prošli mjesec?

DO sutra, lijep pozdrav!
Xoxo, vaša Iv!

Primjedbe

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN