BlogoBožić9: Potroši 5




Pozdrav dragi moji! Danas vam donosim moj izbor 5 proizvoda koje ću potrošiti do kraja godine i zašto, hvala Little Makeup Guest curama na tagu! Možemo se odmah baciti na posao!



Prvo, na ovoj listi se odmah pronašla ova sjajna Baleina hidratantna kremica, naime zimi mi je koža jako suha, a vrlo rijetko se natjeram zapravo mazati ju na dnevnoj bazi, upravo zato sam ju ugurala u ovaj post jer se nadam da će me malo potaći na bolju brigu o mojoj koži.

Ovdje je i Le Petit Marseillais, još uvijek mi je ostalo malo ovog šampona kojeg sam koristila prije Ziaje, jer uvijek ostavljam na dnu bočice za par pranja kada namjeravam probati novi šampon. S obzirom na to da sam puno puta mijenjala šampone, već dobro znam nakon prvog tjedna korištenja paše li mi nešto ili ne, ako ne brzo se vračam staroj provjerenoj alternativi dok kosa nije pretrpjela previše štete. Ukratko, našla sam novi omiljeni a ovaj planiram istrošiti do kraja do nove godine kako ne bi stajao u kupaonici.

Isto tako imam još malo Niveinog regeneratora kojeg se već moram riješiti.

Catrice tekući puder je pri kraju a nastojat ću ga cijelog iscijediti do kraja 2016. Ponajprije jer mi je nijansa pretamna pa planiram prijeći na nešto svjetlije.


I za kraj, kako nastojim kosu što duže držati bez pranja, Balein suhi šampon mi je zadnji na listi proizvoda koje želim potrošiti!

Kako vam se čini moj izbor?
Do idućeg puta, Lijep pozdrav
Xoxo, Vaša Iv!

Primjedbe

  1. Bok Ivana, možeš li napraviti neki post o jako svijetlim puderima? Vidim da je i tebi ova nijansa 010 pretamna, iako svi govore da je među najsvijetlijima koje su vidjeli :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno! Pokušat ću složiti listu svjetlijih pudera koje sam koristila a da su mi odgovarali :D

      Izbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN