BlogoBožić4: Advent u Zagrebu + Shopping u IKEI




Pozdrav dragi moji! Ovaj put je vrijeme za malo drugačiji post, siromašan tekstom ali bogat slikama. Ovaj vikend sam uzela fotić sa sobom i odlučila slikati sve  i svašta što je mom oku bilo ugodno! A post se sastoji od svega što sam vidjela, tako da možemo početi!


Subotnje jutro sestra i ja smo započele pohodom u IKEA-u. Nismo se zadržavale previše oko namještaja već smo išle s namjerom kupovanja malih stvari namijenjenih za dekoraciju doma. 




Moram reći da imaju pregršt dekorativnih ornamenata za ukrašavanje drvca kao i zamatanje poklona :D


 A ovogodišnji omiljeni papir s djedmrazićima smo upravo ovdje pronašle, možete ga uočiti na fotografijama. 




Naša brzinska Božićna shopping avantura se nastavila u CityCentru East i Intersparu gdje sam pasla okice na ukrasnim jastučićima, posudama i salveticama, a budući da shopping centri nikada ne podbace u vrijeme blagdana, mene je oduševio i ovaj „božićni prizor!“ 


Just in case ako netko želi znati ovdje je jedan veliki Smartiesoljubac! :D 


Tu večer dragi i ja smo krenuli u pohod razgledavanja trga Bana Josipa Jelačića A budući da mi kamera po noći i nije vrhunska fotografije nisu najbolje, ali vam mogu prenijeti bar trunku ovogodišnje Božićne Čarolije! 






Iduće jutro smo se zaputili pregledati Zrinjevac  i klizalište, budući da to nismo večer prije stigli i srećom za nas poslužilo nas je odlično vrijeme i raspoloženje ljudi! 


Kako ste vi proveli svoj vikend? Jeste li već posjetili neke od ovih lokacija u Zagrebu?

Xoxo, do idućeg puta, lijep pozdrav!
Vaša, IV.

Primjedbe

  1. Nisam posjetila, ali sam uživsls gledajući tvoje slike. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D Onda sam uspjela prenjeti malo Božićne čarolije :D baš mi je drago! :))

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Čim su mi zapale za oko morala sam opaliti fotkicu :D

      Izbriši
  3. Prelijepo je. Nisam još ove godine išla u detaljan obilazak Zagreba, samo sam prolazila. Do Božića ću sigurno koji krug po centru napraviti preko dana i večeri da sve obiđem :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Woow, prelijepo je. Jedva čekam malo obići Zg i pogotovo vidjeti kako sve izgleda noću :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Woow, prelijepo je. Jedva čekam malo obići Zg i pogotovo vidjeti kako sve izgleda noću :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN