Blogobožić21: Božićni LookBook





Pozdrav dragi moji!
Budući da je vrijeme blagdana, vjerujem da bar većina ima neke svečanije prilike ili obiteljska druženja. Ja obožavam ovakve prilike i zato sam vam pripremila mini lookbook. Još nikada nisam na svom blogu radila ovakav post, ali mogu reći da je bilo zanimljivo kombinirati stvari koje imam u ormaru i smišljati različite lookove. Čeka vas nekoliko zimskih, blagdanskih odjevnih kombinacija za različite prilike. Pa možemo krenuti.


Planirala sam da kombinacije većinom budu između casual i fancy. Međutim ova prva definitivno više vuče na svečaniji look. A ako ste gledali moj jučerašnji GRWM video, mogli ste ju već vidjeti tamo, LINK ako niste. 






Radi se o čvrsto strukturiranoj haljini čiji me materijal na prvu kupio kao i sama struktura. Volim ovakav kroj haljina, mislim da su jako prikladne za više tipova tijela, a lako će sakriti i taj blagdanski trbuščić nakon ručka :P. Budući da sama tkanina u sebi ima mrvicu reflektivnog svjetlucajućeg materijala, haljina je i više nego vrištala Nova godina i Božić posebice za one koje ne žele nositi haljine koje su u potpunosti izrađene od šljokica. Duljina joj je nešto malo iznad koljena, nikako ne spada u kategoriju mini. Ja sam ju kombinirala s crnim debelim čarapama i klasičnim crnim salonkama koje idu u špic. Po meni idealna kombinacija za doček na zatvorenom.

Haljina: LINDEX
CIPELE: Deichmann
Čarape: DM

Iduća kombinacija je nešto toplija od prethodne i savršena je za sve ljubiteljice cvjetnog uzorka.





 Nije sav cvjetni uzorak pogodan za zimsko razdoblje, ali mislim da na ovoj haljini je dosta zahvalan za kombinaciju sa zimskim odjevnim predmetima. I dalje sam se zadržala na istim cipelama i čarapama. A na haljinu sam kombinirala crnu vesticu i crnu torbicu. S crvenim ružem i noktima, ova kombinacija se lako uklapa u blagdansko raspoloženje. Ja osobno preferiram tamne neutralne boje kod odjeće i najbolje se osjećam u takvim kombinacijama stoga je većinom ovaj look book u takvim tonovima.

Haljina: SH
Cipele: Deichmann
Čarape: DM
Torbica: N/A


Ako pratite trendove, onda kao i ja padate na visoke čizme preko koljena. Vrlo često nosim haljine stoga kupnja ovakvih čizama je bila pun pogodak. 




Ovdje sam ih kombinirala s prozirnim najlonkama i crnom bandage(zavoj) suknjom i crnom majicom. Kombinaciju sam „spojila“ s crnim kožnim remenom kako bi naglasila struk te, budući da je ovo više casual-fancy look dodala sam dosta debeli choker. Kao što vidite cijela sam u crnom, tako da bi dodala malo topline i razbila crnilo, ubacila sam krem vesticu koja odlično paše na ovakve uske kombinacije sa suknjama.

Majica (SH)
Suknja : LINDEX
ČIZME: CCC
Choker: Handmade
VESTA: H&M
Remen: KIK
SAT: Swatch

Pokušala sam složiti i nešto vedriju kombinaciju što se boje tiče,no  i dalje sam se zadržala na neutralnim nijansama.




Spojila sam suknju visokog struka i crop top s visokim čizmama i torbicom koju ste već vidjeli. Ovo je ujedno kombinacija koja idealno paše na toplu zimsku jaknu i kapicu.

SUKNJA: CottonOn
Majica:
Čizme: CCC
Jakna: ONLY
Kapa: NKD
TORBA: N/A

To je to od ovog lookbook-a. kako vam se čini? I koja vam se kombinacija najbolje sviđa?
Do idućeg puta, šaljem vam puno pozdrava! Xoxo, vaša Iv.

Primjedbe

  1. odlične su ti kombinacije! haljinice su preslatke :D također sam nabavila visoke čizme, nisam im mogla odoljeti jer sve s njima izgleda puno puno ljepše :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aaa Hvalaa :D daa pogotovo haljine, plus puno je toplije u njima :D

      Izbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU