BlogoBožić18: Najbolje od Ziaje


Ako čitate moje postove ovaj mjesec, onda vam je već postalo jasno da sam malo „luda“ za Ziajinim proizvodima. Zapravo, neću vam lagati, obožavam ih. S obzirom na to da se radi o kozmetici baziranoj na prirodnim sastojcima, kada je Ziaja tek došla na naše police, bila sam skeptična, posebice nakon korištenja njihove zelene micelarne i nekoliko krema za lice s kozjim mlijekom koje su jednostavno bile premasne za moju kožu tada. Onda sam na kratko odustala od ovog branda, sve dok nisam uočila njihovu novu liniju za kosu, priznajem, jako sam slaba na novitete u njezi kose, posebice kada te bočice obećavaju meku i obnovljenu zdravu i sjajnu kosu.


Prvo što sam kupila je bila upravo ova maska za kosu, koja me na prvu oborila s nogu s mirisom. Jednostavno je nešto u tom mirisu što me podsjeća na djetinjstvo. Na stranu s mirisom, maska je izuzetno hidratantna i sjajno omekšava kosu, ja ju koristim umjesto regeneratora i zaista imam samo riječi hvale. Ako vas zanima posebna i detaljna recenzija ovog proizvoda, skoknite OVDJE!


Ubrzo sam probala i pripadajući šampon i on se već nakon prvog tjedna našao u mojim favoritima. Jednostavno kada je šampon dobar onda se to po mojoj kosi odmah osjeti. Vrlo dobro očisti kosu ali ni najmanje ju ne isušuje niti čini beživotnom. Definitivno je vrijedan svake kune koju dajete za njega.




Za Sensitive liniju sam i pisala recenziju o kremicama ovaj tjedan tako da svakako preporučujem da bacite oko na to OVDJE, a također recenziji se nalazi i par stvari o ovoj micelarnoj. Definitivno linija koju trebate probati ako imate osjetljivu kožu!

Što vi volite od Ziaje?
Xoxo, Vaša Iv.

Primjedbe

  1. Tonik i mlijeko za ciscenje lica od nevena za suhu i osjetljivu kozu, koristim ko zna koju bocu vec, zatim maska za kosu od masline, krema od manuke za akne, i mlijeko za tijelo-kozije mlijeko. Vrh

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Manuka kremu za akne imam velik želju probati, to mi je na listi za iduću godinu! ;)

      Izbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN