BlogoBožić17: FLORMAR RUŽ i LAKOVI – MINI FAVORITI


DO unazad nešto više od mjesec dana Flormar kozmetika mi je bila potpuna nepoznanica. Nisam ništa probala od njih niti imala predodžbu o kvaliteti i cijeni. Budući da mi je sestra putovala, kao suveniri su mi doputovali ovi mali „slatkiši“. I vrlo brzo se uvukli meni pod kožu, pogledajte i zašto.




Prvi su me dočekali njihovi matt lakovi. Iskreno, bez obzira koliko puno lakova imam, nisam imala ni jedan lak koji je izravno matt finisha, uvijek sam koristila top-coate. Ovo su mi prvi takvi primjerci i moram reći da su ljubav na prvo nošenje.




Mene su zapale tri savršene nijanse, bravo seka na odličnom odabiru! Ali definitivno ova crvena će biti savršena za ovo blagdansko vrijeme i Božićne zabave. Druge dvije nijanse ju zaista slijede u stopu s ljepotom, a budući da kada pišem ovaj post, je mrak vani dugujem vam swatcheve. Svakako ću ažurirati post tijekom idućih dana da vam pokažem ove divote na djelu.


Što se samog nanošenja tiče, četkica je dosta uska i precizna i mislim da za tako tamne lakove, odlično funkcionira. Pigmentaciju možete postići već jednim slojem, ali moja preporuka su dva tanja sloja jer se sam lak onda bolje suši i ljepše izgleda završni finish.Na mojim noktima zaista dugo traju. A opet ja imam izuzetno čvrste nokte na kojima i prosječan lak nešto duže traje.


Sve u svemu, ako naiđete negdje na njih svakako uzmite bar jedan primjerak, lakovi su odlični. Na žalost, cijenu vam ne mogu reći jer nisu kupljeni u Hrvatskoj i dobiveni su na poklon.


Bez obzira na to što su me lakovi oduševili, pravo iznenađenje je upravo ovaj matt ruž. Nijansa je zagasito crvena s primjesama narančaste koja predivno stoji na blijedoj puti. Oduševilo me to što se jako lijepo nanosi, stapa na usnama i jako je ugodan i hidratizirajuć, bez obzira na to što je matt.  Trajnost je vrlo dobra, i neće ga skinuti šalica čaja ili manji obrok, ali morat ćete ga popravljati nakon 5-6 sati.

To je to od mini favorita od Flormara, jeste li probali što od ovog branda i gdje ih vi nabavljate?
Xxoxo, Vaša Iv.

Primjedbe

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN