BlogoBožić14: DIY Božićni ukrasi + VIDEO


Danas vam donosim malo drugačiji post. Na mom blogu DIY postovi nisu baš tako česti, stoga sam odlučila u ovo blagdansko vrijeme posvetiti upravo jedan takav ukrasima. Moram priznati da se po prvi puta upuštam u ovakve radnje, a inspiracija mi je svakako bio neizostavni Pinterest. Izrađivala sam male boriće i kuglice, stoga bacimo se odmah na posao.

Božićno drvce

Za izradu prvog ukrasa potrebno vam je: dva tvrda papira u boji (žuta i smeđa), koristit ćemo ih za izradu baze stabla i izradu zvijezde na vrhu drvca. Poželjno je da ovaj papir bude što tvrđi i konkretniji jer se dosta radi s tekućim ljepilom. Zatim trebate dva meka papira po izboru, ja sam kombinirala bijeli obični papir i ukrasni crveni koje ćete izrezivati na male pravokutnike i kvadrate različitih dimenzija. Trebate tekuće ljepilo i ljepilo za papir, špagu ili vrpcu po izboru, te nekoliko ukrasnih kamenčića, ja sam svoje nabavila još davno preko eBay-a za nailart ali nisu bili korišteni tako da su mi odlično došli za ovaj projekt.



Od mekog papira smotajte tanke trakice koje ćete izrezati i prvo izmjerite tako da vam idu po veličini sve trakice i pomoću tekućeg ljepila lijepite na bazu drvca. Potom izrežite bazu stabla od smeđeg papira i bušilicom ili škarama na vrhu stabla napravite male udubine na koje će se vezati mašna i konopac na koji će se pričvrstiti bor, a iznad toga umetnite svoju zvjezdicu.



Zvijezdu sam izrezivala po maloj šabloni koju sam napravila na početku tako da mi se budu približno istog oblika i veličine. Potom ih premažite tekućim bijelim ljepilom i postavite cirkone na jednu stranu. Ovaj korak nije nužan ali meni se dopalo kako cirkoni daju poseban efekt drvcu na kraju.



U pravilu za izradu jednog stabalca trebat će vam 10-15 minuta. Ovisno o spretnosti i uhodanosti. A evo kako izgleda završni rezultat.

Božićne kuglice

Za izradu ovih kuglica trebat će vam nekoliko kuglica od stiropora, salvete po vašem izboru, vrpca i konopac, škare i žica za izradu dekoracija.


Prerežite salvetu na pola i smjestite kuglicu u sredinu prerezanog dijela, pažljivo skupite salvetu i oblikujte da pristaje čvrsto uz kuglicu.  Zavežite salvetu s vrpcom te pričvrstite žicom konopac na kojem će kuglica visjeti.

I gotovi ste, za izradu vam treba manje od 5 minuta! A dobivate efektivne i slatke mini kuglice.

A na mom YouTube kanalu vas čeka VIDEO svakako bacite oko! <3




Kako vam se sviđaju ovi ukrasi? Do idućeg puta, lijep pozdrav! Xoxo, vaša IV.

Primjedbe

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN