Recenzija noviteta u njezi lica - ZIMSKA RUTINA




Pozdrav svima!
Ako ste čitali moj posljednji  NewIN post objavljen početkom tjedna, mogli ste primijetiti da imam podosta novih proizvoda posebice namijenjenih za njegu kože lica. Dolaskom hladnijih dana, odlučila sam isprobati nove proizvode, a kako su mi se svidjeli pročitajte u nastavku.
 

FREEMAN MINT & LEMON CLAY MASK 

FREEMAN MINT & LEMON CLAY MASK
Freeman maske su mi odavno na listi najdražih maski za lice. Do sada sam isprobala plavu Dead Sea Minerals i zelenu s avokadom. Obije su na bazi gline baš kao i ova o kojoj vam danas pišem.  Ona koju trenutno koristim je namijenjena masnoj i problematičnoj koži. A sadrži metvicu i limun. 

Ova dva sastojka se poprilično osjete prilikom nanošenja maske ali miris brzo nestaje sa sušenjem. Baš kao i ostale, ova maska mi se brzo uvukla pod omiljene jer savršeno čisti kožu bez iritacija a poslije nje koža je spremna za daljnje tretmane. 

Za količinu od 175 ml platit ćete oko 30 kuna što je odlična cijena s obzirom da će vam ovo pakiranje trajati mjesecima.

JARDIN NATUREL PUŽEV GEL

JARDIN NATUREL PUŽEV GEL
 
Moram reći da je ovaj gel za lice kod mene nažalost fail. Iako proizvod obećava brda i doline, mojoj koži je prouzročio prištiće i iritacije.  Na samom pakiranju piše kako ublažuje ožiljke, prištiće ima obnavljajuće djelovanje i anti-age svojstva. 

Kod mene se već nakon prvih pet dana korištenja vidjelo samo pogoršanje  u stanju kože. A čim sam ga zamijenila drugom kremom lice se uvelike smirilo. Isto tako, miris ove kreme je izuzetno jak i ne pretjerano ugodan, tako da ako ne volite pretjerano mirišljave kreme preporučujem da ju zaobiđete. Sam gel po sebi mi nikako nije bio dovoljno hidratantan, koža me je uvijek bar malo zatezala nakon nanošenja. 

Za cijenu od oko 30 kuna dobit ćete sasvim solidnu količinu proizvoda, koja nažalost mom tipu kože ne paše. Proslijedit ću ovu teglicu nekome sa zrelijom kožom koja nije toliko sklona aknama poput moje. Sastav se nalazi u nastavku.

BALEA Q10 OKOLOOČNA KREMA

BALEA Q10 OKOLOOČNA KREMA
Imala sam želju zamijeniti svoju voljenu Balea Urea kremu s nekom novom i odabir je pao upravo na ovu. Ima izrazito dobra hidratantna svojstva i umirujuće djelovanje na moje područje ispod očiju. Iako ćete na pakiranju primijetiti da je namijenjena zrelijoj koži, meni jako paše upravo zato što je toliko hidratantna a opet lagana i nemasna. 



Cijena joj je oko 25 kuna za standard militražu 15 ml, koja će vam trajati 3 mjeseca. 

ALVERDE VITAL+ ULJE ZA LICE

ALVERDE VITAL+ ULJE ZA LICE
Ulje za lice je moj apsolutni must have za jesensko-zimsko razdoblje. Čak iako imam masnu kožu, nakon maski i raznih pilinga i tretmana, obožavam koristiti ulja kako bi smanjila nadraženost kože i dubinski ju hidratizirala. 



Ovo ulje sam kupila potpuno neplanski, naime namjeravala sam uzeti već dobro poznato ulje ruže od alverdea koje sam i prije koristila ali me privukla činjenica da je ovo  skoro pa duplo pakiranje za gotovo istu cijenu. Ja kroz ove bočice stvarno brzo prođem  periodima kada to moja koža treba a znam ga koristiti i kada nanosim nešto suše pudere na lice. 

Bez obzira što je namijenjeno za izrazito zrelu kožu, mene je ovo ulje oduševilo o svakako preporučujem da probate.  Cijena mu je oko 25 kuna za 25ml.

DAS GESUNDE PLUS PANTHENOL KREMA 

DAS GESUNDE PLUS PANTHENOL KREMA
Kao šećer na kraju nalazi se ova kremica s pantenolom. Sastojkom koji je dobro poznat u njezi kože i ožiljaka te akni. Ovo čudo je za mene spas u tubici a jako mi je pomogla upravo kada sam se borila s reakcijom na Jardin Pužev gel. 

Nema mirisa, guste je kremaste teksture i preko noći uvelike ublažava nadraženost kože te otekline od prištića. Cijena joj je smiješnih 15 kuna za podosta veliku količinu a isplati ju se imati u kući jer pomaže i kod drugih iritacija kože i ozljeda.

I to je to od moje rutine. Što ste vi u zadnje vrijeme probali i kako vam se čine ovi proizvodi? Do idućeg puta, lijep pozdrav!
Xoxo, Vaša IV.

Primjedbe

  1. nadam se da nečeš zamjerit, freeman maska je 150 ml ne 175...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha nema ljutnje,ali na mom pakiranju piše 175 mililitara, što se i vidi na prvoj fotografiji :)

      Izbriši
  2. oh, definitivno cu neke stvarcice kupiti koje si navela ovdje :)

    OdgovoriIzbriši
  3. I koja ti je balea okoloocna bolja? :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova Q10 je po mom mišljenju nešto konkretnija i mrrvicu bolja :))

      Izbriši
  4. Baš razmišljam o pojačavanju preparativne kozmetike za ove hladnije dane. Dala si mi ideje za isprobavanje! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zanima me Alverde ulje, je li ti bolje ovo ili ono od ruže? Ja sam imala to od ruže, ali me baš nije oduševilo :/
    A zainteresirala si me i za okoloočnu kremicu, želim kupiti neku jeftiniju drogerijsku, a da je lagana, a opet dovoljno hidratantna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Teško da mogu usporediti jer sam ulje od ruže koristila prošle zime i pasalo je na mojoj koži kao i ovo :D Tako da bi rekla da su podjenako meni dobra, samo što je u koliini veliak razlika.

      Izbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU