SKULL MASK MAKEUP EASY TUTORIAL - Quick Halloween Ideas


Pozdrav svima!

Halloween je uvijek nešto što me intigriralo posebice što se makeup-a tiče, ali do sada se nisam upuštala u velike eksperimente. Da budem iskrena, imala sam samo jedno probno šminkanje za ovaj video i to je bilo 1. put da sam radila nešto ovakvo. Moram reći da sam poprilično zadovoljna kako je ispalo. A najbolji dio je to što vam nisu potrebni nikakvi posebni proizvodi za iscrtavanje maske.


Podlogu sam odradila na klasičan način, koristeći svoje redovne proizvode, oči sam našminkala na nešto glamuroznji način s dramatičnim tušem i trepavicama na donjem dijelu lica sam nanijela samo puder kao podlogu a masku iscrtavala pomoću nekoliko crnih olovki za oči različitog inteziteta, tušem u gelu i bijelom olovkom za oči. Svi proizvodi su iznimno pristupačni a većinom ih imate u svojim ladicama tako da ovaj look možete lako kreirati i sami ukoliko želite.

Podloga: Catrice HD Liquid Coverage Puder & Liquid Camouflage korektor; essence stayall day Loose powder.

Oči: Catherine Arley 03, 5 eyeshadow set; essence liquid ink tuš za oči i Red Cherry trepavice (whispies)

MAska; Look by BIPA Midnight Dust olovka za oči, Catrice gel liner, essence bijela olovka za oči & MUR Redemption palette, Hot SMOKED, crna nijansa

Za kraj evo nekoliko fotografija look-a i link na video.









Do idućeg puta, lijep pozdrav!

xoxo , Vaša Iv.



Primjedbe

  1. Odlicno je ispalo. :) i ja sam se ufurala u art makeup, pa sam vec dva razlicita looka izbacila, a buduci da me jos puca inspiracija, nadam se da cu naci vremena za jos koji.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN