RECENZIJA: NIVEA Hairmilk linija za kosu




Pozdrav svima!

Početkom  9-tog mjeseca, došla sam do nove NIVEA Hairmilk linije za njegu kose. Moram priznati da me jako privukao novi koncept i zainteresirao stoga sam morala svakako dati priliku ovim proizvodima. Danas vam donosim njihovu kratku recenziju a u nastavku pročitajte što mi se svidjelo a što ne.



Pakiranje ovih proizvoda je upravo ono što me najviše i namamilo na kupovinu. Da, veliki sam obožavatelj plave boje, a klasična NIVEA plava boja pogotovo na bočici u kombinaciji s bijelim slovima me natjerala da odmah ugrabim i šampon i regenerator. Tada sam imala popust na ove proizvode, tako da sam oba zajedno platila oko 30-31 kunu. 


Šampon dolazi u standardnom pakiranju od 250 mililitara namijenjen je suhoj beživotnoj kosi. Obećava hidrataciju bez ikakvog otežavanja. U sastavu nisu navedeni nikakvi teški silikoni, što mi je bio prvi preduvjet oko kupnje i kod mene je dobio odmah zeleno svjetlo samo po tim karakteristikama koje je obećavao. 


Međutim u praksi se pokazao zaista nedosljedan u najmanju ruku. Šampon mi se nije ni najmanje svidio. Imam podosta tanku kosu koja se u zadnje vrijeme dosta lako isušuje na vrhovima a tjeme je nešto malo masnije nego li kod normalne kose. Budući da nemam prirodno puno volumena, volim lagane šampone koji neće otežati kosu i koji će ju dobro oprati a opet ne previše isušiti. 

Ovaj šampon i tokom samog pranja, na kosi ostavlja čudan osjećaj. Poput nekog sloja koji se ne ispire. Kod prva dva pranja nije pretjerano otežavao kosu ali već kod trećeg je nastao blagi kaos. Kosa je bila masna isti dan, a volumen je nestao. Kod mene jedan veliki problem je to što moja kosa kada je u takvom stanju jako lako opada odnosno puca i brzo gubi na kvaliteti. Šampon sam prestala koristiti već nakon 5-6 pranja jer zaista za moj tip kose bio je preveliki fail. 



S druge strane, regenerator sam obožavala.  I inače volim malo konkretnije regeneratore koji dobro zaglade vrhove, a budući da regenerator stavljam samo na dužinu kose ispod uha prema vrhovima, nisam imala problema s pretjeranim mašćenjem kose. Miris oba ova proizvoda mi se jako svidio. A on je isti onaj klasični NIVEIN  miris plave kreme, u nešto blažoj varijanti. 

Sve u svemu ovi proizvodi su mi 50-50% se svidjeli. Šampon ne preporučujem ali regenerator svakako možete i nećete požaliti ako probate.

Jeste li i vi imali slična iskustva s ovim proizvodima i kako se vama čine?
Do idućeg puta, lijep pozdrav!
Xoxo
Vaša, IV!

Primjedbe

  1. Apsolutno isto je i moje iskustvo sa šamponon :( nakon dva pranja ga više ne želim vidjet! Kosa odvratno masna već iduće jutro!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nismo jedine, čula sam sličan problem i kod drugih. Na žalost. Na formuli trebaju poraditi malo.

      Izbriši
  2. Vidim sto necu kupit haha a inace volim njihove proizvode, ali sam dosad isprobavala uglavnom kreme, mislim da se sa samponima bas i necu iskusat :D

    http://beseenbepopular.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Toplo preporučujem da ih zaobiđeš ima toliko drugih brendva koji su sa šamponima odradili odličan posao :)

      Izbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU