Najkorišteniji proizvodi RUJNA




Pozdrav dragi moji! 

Iako kasnim s ovim postom par dana, bolje ikad nego nikad, zar ne? Danas vam donosim svoje najkorištenije proizvode prošlog mjeseca, odnosno favorite, tako da ako vas zanima u čemu sam uživala, nastavite čitati.

Kao i uvijek, svoje prošlomjesečne favorite sam razvrstala u pet kategorija, kosa, njega lica, njega tijela, kozmetika i nokti. 


Za početak, NIVEA gelovi za tuširanje su mi nova opsesija. Sve je započelo zapravo sa Shover & Shave gelom čija je bočica nažalost bačena ali vrlo brzo su njeno mjesto naslijedila ova dva ljepotana. I mogu reći da su mi ovo jedni od omiljenijih gelova za ovo hladnije i prijelazno  jesensko razdoblje. Lijepo hidratiziraju kožu, fino mirišu a cijena im je u dm-u trajno snižena na 12 kn. Pun pogodak!  


Kada govorimo o kosi, nedavno sam pisala recenziju odličnog šampona Le Petit Marseleais, čiju recenziju svakako čitajte OVDJE. Fantastičan šampon koji će kosu održavati mekom i hidratiziranom a neće uzrokovati probleme poput otežavanja kose i prekomjernog mašćena. 

Također u istoj kategoriji sam morala uključiti i mini pakiranje Batiste šampona koje planiram što prije nabaviti u full sizeu. Fantastičan suhi šampon a ova verzija miriše predivno. Inače, ova mini pakiranja ste mogli dobiti prošla dva mjeseca u sklopu DM active beauty programa.

Moje lice se podosta smirilo u zadnje vrijeme od iritacija i raznih prištića, a tome je uvelike pomogla ova Das Gesunde krema iz dm-a njenu recenziju pripremam vrlo brzo. A za sada vam mogu reći da mi se jako uvukla po kožu, i također može se koristiti bilo gdje na koži gdje imate iritacije, uključujući iritacije od depilacije. 

Na noktima, prošli mjesec sam nosila Essence French Manicure lak za nokte. Predivna mliječno bijela prozirna nijansa koja u dva sloja izgleda savršeno na noktima. Imate moje tople preporuke. 

I za kraj, od kozmetike. Prošli mjesec sam obožavala essenceov puder 2u1 Camouflage. Ako vas zanima zašto isplati se pogledati detaljnu recenziju i video koji sam snimila. 

A što se jesenskih boja tiče, Cherry Bomb od W'n'w-a sam kupila pred kraj mjeseca ali mi je svejedno morao ući u ovaj popis jer mislim da će ovo biti moja GO TO jesenska nijansa. Ovaj ruž je korišten u mojem najzadnjem videu kojeg sam snimila, tako da ako želite vidjeti kako izgleda na usnama, KLIK KLIK! 

I to je to od mojih nadražih! Što ste vi voljele prošli mjesec?
Do idućeg puta, lijep pozdrav!
Xoxo, Vaša IV.

Primjedbe

  1. Meni je ovaj essence puder pun pogodak. Obožavam ga :)

    OdgovoriIzbriši
  2. odlični favoriti! batiste nisam probala no balin sampon za suho pranje je isto dobar

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam baleu i često ju kupujem kao jeftiniju alternativu. SLažem se da je isto jako dobra ali Batiste mi ima mrvicu prednost jer duže drži kosu svježom :)

      Izbriši
  3. I ja obožavam Niveine gelove za tuširanje. Baš mi ostavljaju nekakav feeling hidratacije na koži. :) i jedva čekam recenziju dm-ove kremice! Nikad dosta preparata za borbu protiv tih napasti.. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha Slažem se :D Ja uvijek isprobavam nešto novo :D

      Izbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN