RECENZIJA: Le Petit Marseiliais ŠAMPON ZA KOSU




Nakon povratka s mora, bila sam u potrazi za novim šamponom i tražila sam nešto blago i hidratantno što će umanjiti suhoću prouzročenu suncem i morskom vodom. Naišla sam na novu Le  Petit Marseiliais liniju i odlučila isprobati njihov šampon, evo kakav dojam je ostavio na mene!


Šampon dolazi u klasičnom slatkom pakiranju koje je karakteristično za ove proizvode i sadrži standardnih 250 mililitara proizvoda koje ćete platiti oko 20 kuna. Proizvod trebate potrošiti u roku od 12 mjeseci od otvaranja. Ja sam svoju prvu bočicu kupila u Mülleru a s obzirom da mi se ovaj proizvod jako brzo uvukao pod kožu, nisam stala na tome. 

Ovaj šampon sadržava ekstrakt  soka drveta masline i mlijeko akacije, namijenjen je oštećenoj i oslabljenoj kosi, kakva je moja i bila u tom periodu. 


Miris ovog proizvoda je meni podosta blag i neutralan. Definitivno ima šampona koji bolje mirišu i šampona koji gore mirišu ali ovaj je nekako u sredini. Iako sam fan izuzetno mirišljave kose nakon pranja, ovaj šampon je imao toliko dobro djelovanje na moju kosu da jednostavno sam potpuno zanemarila činjenicu da mi miris nije pretjerano primamljiv i danas trošim svoju drugu bočicu koja je već pri kraju. 


Tekstura ovog proizvoda je izuzetno tekuća i rijetka. Ovo je najrjeđi šampon koji sam ikada koristila. Jako dobro se pjeni  ali nema nikakvih problema s ispiranjem .


U početku korištenja, kosa mi je sasvim dobro reagirala ali s vremenom sam primijetila da se općenito dobro stanje i sjaj polako vraća. Oduševilo me to što je čak  bilo perioda  kada sam prala kosu svaki dan  umjesto  svaki drugi dan. Kosa mi nije imala onaj osjećaj težine ili pak isušenosti. 


Šampon zaista osigurava onu optimalnu zdravu sredinu i jako dobro čisti vlasište. Kosa posije korištenja mi je podosta lepršava i volumen se dugo zadržava. A opet nema osjećaja isušenosti. Također puno je mekša nego s drugim šamponima. 


Za mene je ovo odličan šampon koji ću svakako nastaviti kupovati! Oduševila me njegova učinkovitost a s druge strane nježnost prema kosi. U kombinaciji s Ziajinom maskom ovog ljeta, moja kosa je imala pravi mali kraljevski tretman. 
 
Za kraj sastav: 

Kako se vama čini ovaj proizvod? Jeste li probale i koji su vaši omiljeni Le Petit Marseiliais proizvodi?
Do idućeg puta, lijep pozdrav!
Xoxox
Vaša, Iv!

Primjedbe

  1. Meni je super onaj sa bijelom glinom i mlijekom jasmina za kosu koja se masti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moja je više na sušoj strani trenutno ali sam tokom srednje imala jako masnu kosu, znam što znači tražiti dobar šampon u tom slučaju :D Ali vjerujem da je isto odličan :D

      Izbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN