RECENZIJA: essence: stay ALL DAY- translucent fixing powder




Pozdrav drage moje!

Danas sam odlučila sjesti i napisati recenziju proizvoda koji sam dugo testirala. Naime essence je prije nekoliko mjeseci na police izbacio svoju inačicu STAY ALL DAY pudera u prahu. Što je mene oduševilo, jer sam u zadnje vrijeme velika pobornica baking metode kada radim full face of makeup i općenito me ovakvi proizvodi, duže drže matiranom. Ako vas zanima ovaj proizvod, cijenu karakteristike i kako mi se svidio možete pročitati u nastavku!


Za početak moram reći da sam  svoje prvo pakiranje ovog pudera skoro pa dovršila te  da se spremam za kupnju novoga. Možda ovim malo spoilam recenziju jer se da naslutiti da će biti u pozitivnom  duhu al svakako ovaj puder ima i karakteristike koje se nekima neće svidjeti. Fotografije su stare iz razdoblja kada je puder tek kupljen jer sam znala da ću poželjet napisati recenziju.



Ovaj puder se može kupiti u večini dm-drogerija, i Mülleru. To su mjesta na kojima sam ga vidjela, ali u pravilu dućani moraju imati malo prošireni asortiman ovih proizvoda i pronaći ćete ga. Cijena mu je odlična: 27,90kn; količina koju dobijete za tu cijenu je 11 grama, trajat će vam bez problema 4 mjeseca  svakodnevnog korištenja ako ne i više. Sam proizvod bi trebali iskoristiti u roku od 18 mjeseci od trenutka otvaranja. 


Kao i svi puderi u prahu, dolazi sa sitnim rupicama na pregradi koja kontrolira da previše pudera ne izađe iz pakiranja. I ne dolazi s posebnom spužvicom za nanošenje što meni osobno nije problem, zato što ga koristim s kistom ili ebelin spužvicom

Prvih nekoliko korištenja sam bila doslovno oduševljena. Moć matiranja ovog pudera je doista nevjerojatna, posebice ako se nanese pomoću spužvice i lagano „utisne“ u kožu. Drži puno bolje nego primjerice Manhattan Loose Powder koji sam koristila prije. 

S vremenom sam primijetila neke karakteristike koje su me zasmetale. Puder zna ostati na prstima ako prođete malo grublje po licu. I možete dobiti osjećaj brašnaste teksture. 

Neko vrijeme sam se mučila s ovim a onda sam ga probala u kombinaciji s sprejem za fiksiranje od Alverdea i problem je bio riješen. Ako niste pri spreju za fiksiranje, kao što ni ja nisam bila u par navrata, lagao tapkanje s smočenom spužvicom za nanošenje pudera bi trebalo srediti stvar i odlično sjediniti puder s licem. 

Što se teksture tiče, dosta je „grublja“ nego kod drugih pudera ovog tipa ali nekako ja osobno imam osjećaj da to pospješuje matiranje. Sam sastav na prvu kako vidim nije krcat Talcom i silikonima kao primjerice Manhattan puder. Za ostatak sastojaka se ne razumijem previše, ali ono što mogu reći je da na mojoj koži nije izazvao nikakve probleme tokom mjeseci korištenja. 

Sama nijansa pudera je tanslucent, što znači da bi trebao biti proziran, iako po mom mišljenju ostavlja lagani efekt posvjetljivanja. Što kod mene nije loše, ja sam jako svijetle puti i jako mi je teško pronaći puder s ovakvim efektom. 

Preporučila bi ga djevojkama s masnom i mješovitom kožom. Dok na suhoj bi mogao malo previše matirati i ne stapati se s kožom lijepo. Definitnvno se vračam po još jedan primjerak jer sad već sam podosta navikla na njega i paše mojim potrebama kod podloge jako. 

Kako se vama čini ovaj proizvod i jeste li ga već probale?
Do idućeg puta, lijep pozdrav!
Xoxox
Vaša, IV.

Primjedbe

  1. Meni taj puder zavrsi svuda samo ne po faci :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O da zna se često dogoditi :D To mu je najveći minus zapravo ali nije konkretno do ovog proizvoda već su proizvodi te vrste takvi. Ja sam se nekako navikla već pa mogu kontrolirati da nered nije preveliki :)

      Izbriši
  2. Ovaj puder nisam još isprobala. Mislim da ću morati :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU