Njega kose tokom ljeta




Pozdrav dragi moji!

Inspirirana dugim toplim danima na pamet mi padaju samo teme vezane za ljetno razdoblje. Danas vam pišem o njezi kose tokom ovog razdoblja u godini. Kvalitetna njega kose je potrebna tokom cijele godine za lijepu i dugu kosu, ali ljeti moj ritual se nešto  mijenja.
Ne znam da li ste znali ali fun fact kosa tokom ljeta, nešto brže raste. Razlog tome je najčešće toplina i dobra prokrvljenost tjemena koja je prisutna u tom razdoblju. Naravno to ne znači da ćete preko ljeta dobiti 10 cm više kose, ali neka promjena je vidljiva.

Međutim, ljeti kosa najčešće i najviše strada. More, sol, sunce, UV zračenje, bazeni i često pranje… sve utječe na njenu kvalitetu, posebice  kvalitetu vrhova koje je na kraju ljeta potrebno odrezati kako bi kosa dobila natrag svoju živost. Ali usprkos ovim činjenicama postoje načini kako bar djelomično sačuvati kosu i poboljšati njenu kvalitetu. A u nastavku su pravila kojih se ja volim pridržavati. 

Kada govorimo o proizvodima za kosu, najvažnije je da oni tokom ljeta budu učinkoviti, nježni i hidratantni.  U pravilu tokom ljeta ja napuštam svoju policu od 10-tak proizvoda i držim se osnovna 3 a to su: kvalitetan, blagi šampon; intenzivna maska za kosu i nekakva vrsta leave in proizvoda poput ulja za kosu ili regeneratora u spreju koji se ne ispire. 

Budući da perem kosu puno češće nego inače zbog kupanja u bazenu ili moru, vrlo mi je bitno da šampon bude izuzetno blag. U ovu svrhu koristim Le Petit Marseiliais šampon za kosu.

Iznenadila me njegova učinkovitost u smislu omekšavanja i hidratacije kose. Mogao bi biti izvrstan i tokom cijele godine za djevojke s krutom kosom. Inače sadržava maslinovo ulje i mlijeko akacije, rađen je od prirodnih sastojaka što je i odlika svih proizvoda iz ove linije  i dosta je tekuće teksture zbog čega imam osjećaj da se vrlo lako ispire i ne ostavlja na kosi talog. 


U zalihama uvijek imam bar jednu Garnier masku a trenutno manevriram između dvije koje su mi jako drage. Radi se o Ultra Doux Mithique Olive maski za kosu čiju recenziju čitajte ovdje. I Goodbye Damage maski koja je spašavala ovo ljeto moju kosu i pronašla se   u mojim Top favoritima za protekli mjesec.  Koristim maske jer tokom kupanja u moru ili bazenu konkretnije su i drže duže kosu mekom nego li obični regeneratori koji su lakše teksture. 



I naravno leave in proizvode obožavam jer ih se može dodati bilo kada, čak i kada je kosa suha te pružiti malo dodatne njege. U tu svrhu koristim Gliss regenerator u spreju Liquid Silk

Za ljubiteljice ulja s neposlušnom kosom, preporučujem Pantene ulja za kosu kakvo i sama imam i s vremena na vrijeme nanosim. 

Što se oblikovanja tiče, koristim samo fen i najčešće onaj prirodni. A budući da mi je kosa poprilično duga, najčešće ju spletem u jednostavnu pletenicu koja nakon što se kosa osuši daje lagane valove  tako da figaro mogu u potpunosti izbjeći. Zna se dogoditi da tu i tamo ispeglam kosu ako imam potrebu za tim ali to je slučaj, jednom u 2 tjedna. 


Za češljanje kose koristim većinom  i dalje svoj češalj s širokim zupcima  koji je odličan za raspetljavanje mokre kose i malene gumice koje  su savršene za pletenje pletenica. 

Zapamtite ljeto je tu za odmor pa ga stoga pružite i svojoj kosi ali na njegu nemojte zaboraviti nikada. :)

Kako vi pazite na svoju kosu tokom ljeta? 

Do idućeg puta, šaljem puno pozdrava!
Xoxoxo
Vaša, Iv.

Primjedbe

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN