MOTD: Summer Neutrals




Pozdrav svima!
Ovakav tip posta već dugo nisam radila a budući da se  zadnje vrijeme podosta igram s šminkom, odlučila sam se odabrati par fotografija koje sam slikala za Instagram i napraviti MOTD post.


Look je zamišljen kao lagani smokey eye u kojem prevladavaju smeđi tonovi. U tu svrhu koristila sam MURHOT SMOKED paletu sjenila i MURESSENTIAL MATTES 2 paletu. Mješavina matt smeđih sjenila se nalazi u području pregiba oka i ispod oka, dok smeđe- brončano sjenilo se nalazi na  kapku. Ta nijansa mi se doimala podosta tamno i teško tako da sam preko nje s unutarnje strane oka prešla s zlatnim sjenilom iz Wet'n'Wild Comfort zone palete



Look sam dovršila s fantastičnim trepavicama o kojima možete čitati OVDJE

Na usnama se nalazi omiljena nude kombinacija a to je essence in  the nude lipliner i Cool Nude ruž. 

Svi ostali proizvodi su dio moje obične rutine, pa ako vas to zanima, svakako planiram uskoro posvetiti post i tome. Ostavljam vas s fotografijama! Šaljem vam lijep pozdrav! 





Link mog Instagram profila možete pronaći OVDJE.  
Linkovi proizvoda se nalaze na nazivima unutar posta.

Xoxo, Vaša, IV!

Primjedbe

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU