Povoljni proizvodi vrijedni pažnje - Balea




Pozdrav svima!
Do sada sam probala mnogo brandova, različitih cjenovnih  rangova, pogotovo kada govorimo o njezi kose i ovdje svakako vrijedi da skup proizvod ne mora nužno značiti i kvalitetan proizvod.  S obzirom da još uvijek baratam  sa studentskim budžetom  uvijek tražim jeftinije alternative, ali teško pristajem na manju kvalitetu. Danas vam donosim moje dojmove o tri proizvoda dm-ovog branda Balea koji su vrijedni vaše pažnje ako tražite nove proizvode za oblikovanje kose. Pa, krenimo redom!




Prvi u ovoj skupini i moj apsolutni hit je Balein sprej za zaštitu od topline. Koliko volim ovaj proizvod govori i sama činjenica da ga iznova i iznova kupujem već 5 godina. Formula mu je odlična, sadrži i ricinusovo ulje, hidratizira i zaglađuje kosu ali nikako ju ne čini masnom. Količina  od 200 mililitara će vam trajati minimalno 4 mjeseca. Ja ga koristim kad svakog peglanja kovrčanja ili bilo kojeg drugog oblikovanja kose. Zaista puno pomaže, kosa je i puno podatnija i mekša ako koristim ovaj sprej prije oblikovanja. Cijena mu je oko 17 kuna što je u odnosu na druge sprejeve koji se nude u drogerijama dosta niže, u prosjeku za 10-tak kuna. A sam proizvod po sebi je i kvalitetniji od primjerice Taft-ovog i syoss-ovog spreja jer uopće ne lijepi kosu.   Savjetovala bih nanošenje na kosu od uha prema dolje, jer bi mogao malo otežati korijen kose s obzirom na ulje u sastavu.




Idući je šampon za suho pranje. Ovo je nešto lagano izmijenjena formula ali meni paše. Upozoravam vas da je ova verzija dosta puderasta i vidjet će se na tamnijoj kosi. Ja ga nanosim uvijek prije spavanja jer do jutra se prah umasira u tjeme i upije višak masnoća a višak pudera se lagano iščešlja ujutro.  Budući da imam prirodo svilenkastu i tanku kosu, meni paše kako joj ovaj šampon daje laganu teksturu tako da je  super za korištenje kada se rade nekakve frizure za koje treba tekstura i dodatni volumen.  Košta ispod 20 kn za količinu od 200 ml. Što je jeftinije u odnosu na Batiste čija je cijena po 37 kn za manje pakiranje od ovog. 




Najnoviji dodatak je upravo  sprej s morskom soli. Moja kosa je prirodno valovite teksture tako da kada nanesem proizvode poput ovog stvaraju mi se prirodno sitne kovrčice. Sviđa mi se kako ih drži na mjestu, lijepo miriše i ne isušuje pretjerano kosu. Ipak ovakvi proizvodi imaju tendenciju biti isušujući tako da ne preporučujem prečestu uporabu ali za one lijene dane kada operete kosu a ne želite fenirati pa kovrčati već samo prirodnu teksturu ovaj proizvod štedi vrijeme.  Cijena mu je 17 kn  za 200 ml.


Jeste li probali što od ovih proizvoda? Koji su vaši omiljeni proizvodi koje čak i vaš novčanik voli? 

Do idućeg puta, lijep pozdrav!
Xoxo
Vaša Iv.

Primjedbe

  1. Isprobala sam samo sprej za zastitu od topline i potpisujem sve sto si napisala. Stvarno je odlicne kvalitete, kosa je predivna..

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožavam šampon za suho pranje kose, samo što ja imam tamnosmeđu kosu i ne vidi se. Također predivno miriše :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na prvu se primjeti taj bjelkasti prah ali kada se umasira i dobro isčešlja je neprimjetan :)) Za miris se slažeem :D

      Izbriši
  3. definitivno moram isprobati sprej za zastitu od topline. nekad davno sam bila 2 isprobala i zaljepili bi mi kosu da je to bilo kriminalno, od tada sam odustala od tih stvari, ali ako ti kazes da nemas problema s njim onda definitivno kupujem! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni su primjerice taftov sprej za zaštitu od topline i još neki kojih se ne sječam, dosta ljepili kosu i nikako mi se nije sviđalo. Ovaj je potpuna suprotnost, čak i sam po sebi kad se nanese i osuši u kosi daje glatkoću i mekoću. Svaakako ti onda preporučujem da probaš :))

      Izbriši
  4. Nisam ovo probala jer mi me treba ali koristim ostale Balea proizvode i super su 😉

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zasigurno Balea ima još puno odličnih i povoljnih stvarčica :))

      Izbriši
    2. Da, ima.
      Iskreno, dok nisam počela pratiti blogove, nisam pola tih stvari ni primjecivala. Onak.. ne znam kako mi je to promaklo.
      A sad sve lijepo pratim i informiram se. Ma super.

      Izbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU