MAKEUP TUTORIAL : Smokey eye + VIDEO





Drage i dragi moji! 

Danas vam donosim kratki post o novom videu koji se nalazi na mom YouTube kanalu. Ovaj put sam se poigrala s ljubičastim neutralnim matt nijansama i kreirala ovaj  look.



Za bazu sam koristila omiljene proizvode a to su: 

RIMMEL  Stay Matte Liquid Mousse foundation  u nijansi  103  TRUE IVORY
MANHATTAN LOOSE POWDER, nijansa NATURAL 1
CATRICE cosmetics, SUN GLOW SHIMMERING BRONZING POWDER, 010 Shimmering Bronze
CATRICE cosmetics, DEFINING BLUSH, 110 Legend-Berry
CATRICE cosmetics, Camouflage cream, 010 Ivory
CATRICE cosmetics, Liquid Camouflage, 005 Light Natural
MUR VIVID BAKED HIGHLIGHTER, Golden lights

Obrve:
FREEDOM EYEBROW POMADE,TAUPE
essence mono shadow, 17, no cream, no sugar
essence, make me brow, eyebrow gel mascara

Oči:
MAYBELLINE the ROCKET VOLUM' EXPRESS waterproof
CATRICE cosmetics, Camouflage cream, 010 Ivory
MUR, essential mattes 2 palette
Look by BIPA, olovka za oči kajal, midnight dust

Usne:
Essence, long lasting lip liner, 08 GIRL NEXT DOOR
I ruž u nijansu 11 in the nude.


Za cijeli postupak, KLIK NA LINK



Šaljem vam puno pozdrava! 

Xoxo 

Vaša, Iv.

Primjedbe

  1. zavidim na tako lijepo uslikanim fotkama makeup-a, ja stalno muku mučim s tim :) btw. jako lijep look! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tiii :) drago mi je da ti se sviđaju. I meni je zapravo jako teško ponekada izvuci kvalitetne fotke gdje se pristojno vide sjenila. :)

      Izbriši
  2. Predivan je makeup a ti si bas simpaticna :)
    I ono plesanje dok se sminkas je i kod mene neizostavni dio :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha hvala ti draga :) baš mi je drago da ti se sviđa. :D

      Izbriši
  3. Bas mi se svida ovaj look, bas nekako za proljetno/ljetne noći.
    Maskara izgleda jako lijepo na trepkama, tako da ovaj look bez problema moze i bez umjetnih trepusa.
    I fotke su odlicne ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tiii :D Svakako može i bez trepavica i već sam ga nosila i u takvoj varijanti :D

      Izbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU