Proljetni izbor ruževa – U što obući usne ovog proljeća?




Pozdrav dragi moji, danas vam donosim malo drugačiji post. Do unazad par mjeseci nisam bila od onih djevojaka koje nose nude nijanse ruževa za usne, jednostavno s obzirom na to da sam jako blijeda, nisam mogla a niti sam se trudila pronaći nijanse koje bi mi odgovarale. Ovog proljeća nekako me ponijela manija za nudaćima a u ovom izboru se morao pronaći i jedan ne taku nude primjerak kojeg imam jako kratko a jednostavno jako volim.  No da ne duljim previše, možemo započeti!



Prvi nude ruževa koji sam kupila i  koji već jako dugo imam je Beauty UK u nijansi 12 Chelsea, radi se o breskvastoj, izrazito svijetloj nijansi.  Ovaj ruž je za moj ukus presvijetli i ne paše na moj ten, međutim u kombinaciji s jednom od olovaka ili drugih ruževa koje ću kasnije spomenuti može se jako dobro koristiti. U pravilu, olovka ispod ovog ruža je nužna jer inače sjedi malo čudno na usnama. 



Jedna od novijih i prvih kupljenih ovo proljeće je upravo nijansa NUDE LOVE 11 od essence-a. Nijansa je poprilično roskasta svijetla ali ne pretjerano, mogu ga čak nositi i samog a u kombinaciji s nude olovkom ispod izgleda odlično. 



COOL NUDE 05 je drugi essence ruž kupljen po redu i radi se o nešto tamijoj nude nijansi boje mesa. Odličan izbor kada imate slab makeup na očima i ostatku lica a ne nosi vam se neka „bold“ nijansa poput crvene ili boje fuksije. Njega volim i kombinirati s Beauty UK ružem. 


Zadnji i nikako nude primjerak imam zahvaljujući Ivani s bloga Tour de Beauty.  Radi se o Avonovom ružu  nijansi Berry blast. Iako je nijansa više nekako za jesensko i zimsko razdoblje može se jako lijepo profurati i ovo proljetno doba. Ruž je predivno kremast, postojan a miris je meni divan. 




Korištenje olovke za usne ispod ruža za mene je obavezno. Jer ruževi koje sam nabrojala tako puno duže traju i ljepše izgledaju na usnama. Odabrala sam tri nijanse od essenceovih običnih olovaka za usne a radi se o nijansama 11 IN THE NUDE, 05 SOFT BERRY, 06 SATIN MAUVE, te jednu olovku iz longlasting linije u nijansi 08 GIRL NEXT DOOR. 



 Ako imate problema s jako suhim usnama ove prve tri vam neće odgovarati jer s olovke podosta tvrđe teksture, ali zato ova dugotrajna ima fantastično kremastu i postojanu formulu. Inače ovo je već druga olovka  u toj nijansi kupljena u mjesec dana, jednostavno je svakodnevno korištena. 

Swatchevi redom odozdola prema gore.

Za vas sam pripremila i mali pregled kako izgledaju na usnama kombinacije koje ja često nosim i koristim :) 








I to je to od mojeg izbora za ovo proljeće. Kako vam se čini? Imate li koji od ovih ruževa? 

Do idućeg puta, lijep pozdrav! 

Xoxo

Vaša, Iv. :D

Primjedbe

  1. Sviđa mi se sve osim ovog Beauty UK ruža! Jako ti lijepo Berry Blast stoji, a još bolje Satin mauve :)
    Olovke (ove drvene) i ja imam i često ih koristim-vjerojatno se slažemo da su best buy za te novce! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno draga :) slažemo se u potpunosti za olovke! :))

      Izbriši
  2. Bas mi se svida ovaj essence cool nude. Moram si kupiti par ruzeva da se naviknem malo na njih jer zbilja svima lijepo stoje a ja ih ne volim pa ne volim

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cool nude mislim da bi mogao super stajati na puno različitih podtonova tako da ti ga preporučujem :) I ja sam tako krenula s jednim pa završila na par :D Ovisnost haha :))

      Izbriši
  3. Predivan post, svi ruževi su fenomenalni ali meni je nijansa od Avonovog ruža prelijepa. :)

    Ako želiš pogledaj moj novi post https://myblogmything1.blogspot.ba/2016/04/avon-haul.html?

    OdgovoriIzbriši
  4. Sviđa mi se tvoj izbor nude nijansi za ovo proljeće, nijansa Satin mauve ti odlično stoji. Essence olovke zaista su odlične i povoljne olovke, ali ja nikako da prežalim onu stariju verziju tih olovaka sa srebrnim čepom. Bile su kremastije i samim time su se lakše nanosile. Essence ruž 05 koristim gotovo svakodnevno, mislim da je nijansa dovoljno tamna te daje boju mojim usnama, a još uvijek nije presvijetla s obzirom na moj svijetli ten. Curama sa svijetlim tenom zaista je teže pronaći idealnu nude nijansu, tu se definitivno slažem s tobom! Karmen

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Karmen! Svakako je "starija" verzija olovaka bila puno bolja i kremastija. 05 je nekako najčešći i kod mene :) Da se lako isfurati :D

      Izbriši
  5. Ovaj Avonov ruž mi je definitivno favorit, makar ti sve nijanse lijepo stoje ja sam više za malo tamnije ruževe, nisam nude osoba haha :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU